Jump to content

Windows media player


Cyper
 Share

Recommended Posts

Och de som ej vill ha det da?. Bara undrar

Wow, välkommen till IDIOT!. Dagens gäst är agent47.. "Hej, jag heter agent47 och jag är en IDIOT!"

Vill du inte ha det bästa codecpacket som finns ute idag, och som är helt gratis så får du väl sitta där hemma och inte kunna se på sakerna som kräver vissa codecs, svårare än så är det inte.

En person ger ut 100kr till folk på gatan. Du går förbi och han säger snabbt "Hej, vill du ha 100kronor?" Du svarar med "Nej, jag vill hellre ha en guldpeng." Samma grej. Varför tacka nej till det bästa som finns att få tag på helt gratis? Du kan såklart sitta hela livet utan ett enda codecpack, men du kommer inte kunna se på ett jävla skit. Så tjii fick du och igen, välkommen till IDIOT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden.

Tycker att VLC rent ut sagt suger när det gäller textbiten. Texten i VLC är av sämsta karaktär och går knappt att avläsa, pratar om subtitels alltså.

Använder jag mitt Vobsub till WMP, Winamp eller WMC eå blir texten jätteklar och tydlig.

Någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden.

Tycker att VLC rent ut sagt suger när det gäller textbiten. Texten i VLC är av sämsta karaktär och går knappt att avläsa, pratar om subtitels alltså.

Använder jag mitt Vobsub till WMP, Winamp eller WMC eå blir texten jätteklar och tydlig.

Någon?

Håller med, Men vad jag fattat det som så ska det gå att ändra subtitels utseendet i inställningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...