Jump to content

Det går INTE...


Vice.
 Share

Recommended Posts

Hur vet du att det är 23 nya på 2 veckor...? :lol:

*host många konton host* :)

Såfort det dyker upp en ny medlem som inte direkt skapar en tråd med en idiotisk fråga och inte är totalt efterbliven tror alla det är Pottzork som försöker ta sig in i forumet igen character0052_849161_0.gif

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågan var hur du visste det som ny här, Vice. ville alltså få fram sin misstanke om flera account från din sida. jeez...

Ny och ny, har läst här sedan hösten 2005... Och nåt annat konto har jag inte, om ni tror det... :lol:

Vart ser man hur många som har registrerat sig idag?

Det vet jag inte, jag kollade bara på Members > Join Date, och ställde in på Descending Order, och så var det bara att räkna.

Redigerad av Quattro
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såfort det dyker upp en ny medlem som inte direkt skapar en tråd med en idiotisk fråga och inte är totalt efterbliven tror alla det är Pottzork som försöker ta sig in i forumet igen character0052_849161_0.gif

Hehe, förutfattade meningar kanske. Får nog skärpa mig. ><

Men pottzork var inget mot Tobias Nilsson. Det är Gtasajtens Nemesis. Har inte funnits någon värre än honom. Gick det tom. inte så långt att hans internet stängdes av pga av hot!?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...