Jump to content

GTASajten Song Contest - Pollen


VickeX
 Share

GTASajten Song Contest - Rösta på din favorit!  

46 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Röstningen är avslutad!

Och vinnaren är Siana! Grattis! Här följer slutplaceringarna:

1a. Siana (med 14 röster)

2a. Eliizar (med 9 röster)

3a. Lofon (med 8 röster)

4a. Foo (med 5 röster)

5a. VickeX (med 1 röst)

Tävlingen är avslutad, men ni som inte röstat ännu får gärna rösta ändå. Bidragen står i samma ordning som dem anmälde sig.

Utifall att det skulle bli något problem med länkarna i pollen så finns här en lista:

VickeX - Pasta Man

-

Siana - Robot King

-

Foo - ROFLCopter

-

Lofon - Never Surrender

-

Eliizar - Teddybjörnen Fredriksson

Skriv gärna kommentarer till alla låtar!

VickeX - Inte så nöjd. Är väldigt nöjd med texten som jag skrivit. Men jag gjorde till rösten för mycket och sedan så är det trist med en låt med sång är på i bakgrunden.

Siana - Gillar Techno/Trance/Keyboard-musik och sen är det ett roligt gung i den när musiken blandas med din släpande sång. Eller rap som du kallar den.

Foo - Jävligt rolig låt. Fast den var nära på att bli diskad. :unsure: För riktigt en låt är det inte. Men den gick igenom, vist är jag snäll? :rolleyes:

Lofon - Riktigt bra med "riktiga" låtar i tävlingen. Dock är den inte lika bra som Muskeltroll. Och sedan så börjar jag fundera. Tänk om man ska ha en regel till nästa gång att låtarna Måste vara specialskrivna för tävlingen.

Eliizar - :'(

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vicke: Angående ifall vi skulle ta och lägga till en regel om att låtarna måste vara skrivna speciellt till GTAsajten Song Contest, så är Never Surrender inte skriven till tävlingen, däremot så är den här versionen inspelad till tävlingen... Det finns ju fler versioner, och den här gjorde i jag för tävlingen... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad jag ska rösta! :'(

VickeX - Bara titlen får mig att vilja rösta på dig. Du har valt en sån där låt som jag bara älskar, trots att jag inte hade hört den förr. :wacko:

Siana - Musiken var ju självklart svingrym, och "rappen" var lite smårolig. Fast jag hörde knappt vad du sade, lyrics tack? :P

Foo - :unsure: (Ta det som något positivt)

Lofon - Kul med en så seriös låt i tävlignen. Dock inte min musiksmak för fem öre.

Eliizar - Haha, den här låten har jag lysnat på ganska mycket. Den är svinrolig. B)

Tips till er andra: Ladda ner hela RönnbyRadio-skivan. Jag seedar för fullt. ;):rolleyes:

Vote: Nej, inte riktigt än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vicke: Angående ifall vi skulle ta och lägga till en regel om att låtarna måste vara skrivna speciellt till GTAsajten Song Contest, så är Never Surrender inte skriven till tävlingen, däremot så är den här versionen inspelad till tävlingen... Det finns ju fler versioner, och den här gjorde i jag för tävlingen... :wub:

Jo jag vet, och när *någon* skrev att han lyssnat på Eliizars låt förr så började jag tänka.

Jag vet inte vad jag ska rösta! :'(

VickeX - Bara titlen får mig att vilja rösta på dig. Du har valt en sån där låt som jag bara älskar, trots att jag inte hade hört den förr. (w00t)

Lofon - Kul med en så seriös låt i tävlignen. Dock inte min musiksmak för fem öre.

Man tackar. Men jag kan säga att mitt bidrag också är seriöst. Dock så hade jag ingen bra mick och sedan så finns det ännu ingen Karaokeversion till låten den är gjord utifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana - Musiken var ju självklart svingrym, och "rappen" var lite smårolig. Fast jag hörde knappt vad du sade, lyrics tack? (w00t)

Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. Här är lyrics:

All Right!

Yeah...

Hello, is this microphone on?

Okay. Listen carefully

What I'm gonna tell you is... Oh shit

I'm a small small robot in a small robot town

Apart from you I got

On my head a crown

I live on batteries and oil

Some other stuffs sometimes

And never in my life

I've seen any crimes

No, we robots can behave

But humans, oh my god

You fucking do it all, you destroy your earth, your ball

And still you look for more

Well with this little call

I'm telling all of you

We're destroying the earth, boohoo!

Yeah, I'm sorry

Yeah, we're doing it

Okay, all robots, get ready to launch... What?

Why why why

Do you ask me?

Can't can't can't

Can't you see, can't you see?

We are kind of helping you

We are kind of saving you

From an evil faith

So hey hey hey

Thank us

All right now get ready to launch, all robots

That's it

Three two one, launch

Goodbye planet Earth

*Skratt*

:wub:

... Och vad fan har hänt med rösterna?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. (w00t)

... Och vad fan har hänt med rösterna?

Vet inte. Dom försvann efter en edit. Det är väl en bugg. Men jag kom ihåg dom som jag sa. Så dom jag skrev där räknas till dem som finns nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var rädd att folk inte skulle kunna göra det. Spelade in den flera gånger och reducerade bruset så mycket jag kunde men min mick är för dålig. Här är lyrics:

All Right!

Yeah...

Hello, is this microphone on?

Okay. Listen carefully

What I'm gonna tell you is... Oh shit

I'm a small small robot in a small robot town

Apart from you I got

On my head a crown

I live on batteries and oil

Some other stuffs sometimes

And never in my life

I've seen any crimes

No, we robots can behave

But humans, oh my god

You fucking do it all, you destroy your earth, your ball

And still you look for more

Well with this little call

I'm telling all of you

We're destroying the earth, boohoo!

;)

Haha, tillsammans med texten så blev det här stycket helt underbart. (w00t) (w00t)

Klart du får min röst!

Edit:

Siana - 3

Eliizar - 3

Lofon - 3

Number of votes: 18

:wub:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana - 3

Eliizar - 3

Lofon - 3

Number of votes: 18

(w00t)

.

Vad har hänt? Alla rösterna är på noll. Nåja. Sist var ställningen såhär:

VickeX - 0

Siana - 1

Foo - 4

Lofon - 2

Eliizar - 1

Och på alla röster som kommer nu läggs den summan till.

Om man adderar de poängen blir det 17 röster, och Patrik har nullat. Whips. 18!

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...