Jump to content

Bugg eller Fel på min skiva


T-Bone Mendez
 Share

Recommended Posts

Hej jag har alltid haft problem med att gå in i en affär i Little Havan där man kan byta till Cuban-kläder som man har i tidigare uppdrag. Så jag undrar om andra också varit med om det. Eller så kanske det är fel på min skiva. Jag köpte den i början på 2003. Det är synd att det är just Cuban som är några av mina favoritkläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Om ni gillar så mkt om kläderna som mig . Så ska ni köpa malibu club förän göra Avery's uppdrag. för det är då man får kläderna , men om du köper malibu först o klarar den o sen gör Avery's uppdrag så har du kläderna hela tiden ;) så gjorde jag! buggen är från malibu club

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni gillar så mkt om kläderna som mig . Så ska ni köpa malibu club förän göra Avery's uppdrag. för det är då man får kläderna , men om du köper malibu först o klarar den o sen gör Avery's uppdrag så har du kläderna hela tiden ;) så gjorde jag! buggen är från malibu club

Gör om, gör rätt - vad i hela friden snackar du om? Dessutom är din signatur fortfarande dubbelt så hög som den får vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...