Jump to content

Vem spelar vad på GTAsajten?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 252
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kom på att det kanske vore enklare med en tråd där alla meddlemar får ha varsin post där de har ett eget index med vilka spel de lirar, kommunikation, alias, o.s.v. På så vis kan man själv uppdatera och ta bort. :) De som inte följer en-post-per-person- regeln får en varning, såvida man inte har ett IQ på 83 är det inte svårt att följa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på att det kanske vore enklare med en tråd där alla meddlemar får ha varsin post där de har ett eget index med vilka spel de lirar, kommunikation, alias, o.s.v. På så vis kan man själv uppdatera och ta bort. :) De som inte följer en-post-per-person- regeln får en varning, såvida man inte har ett IQ på 83 är det inte svårt att följa.

Det låter bra! Men jag spelar bara WoW endå :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på att det kanske vore enklare med en tråd där alla meddlemar får ha varsin post där de har ett eget index med vilka spel de lirar, kommunikation, alias, o.s.v. På så vis kan man själv uppdatera och ta bort. :) De som inte följer en-post-per-person- regeln får en varning, såvida man inte har ett IQ på 83 är det inte svårt att följa.

Grejen med det hela är att man vill se vilka som spelar ett visst spel utan att behöva kolla igenom 100 posts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen med det hela är att man vill se vilka som spelar ett visst spel utan att behöva kolla igenom 100 posts.

Sant.

Men, det gäller att någon har tid/lust att ta hand det också.

Jag tror att "1 post per person" systemet skulle fungera utmärkt bara tråden hålls ren så.

Med bara en post per person så behöver det inte bli så överdrivet mycket endå.

Jag tycker dock att allas ID:n bör synas i första posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom på att det kanske vore enklare med en tråd där alla meddlemar får ha varsin post där de har ett eget index med vilka spel de lirar, kommunikation, alias, o.s.v. På så vis kan man själv uppdatera och ta bort. :)

Det var ju det jag sa? :)

Grejen med det hela är att man vill se vilka som spelar ett visst spel utan att behöva kolla igenom 100 posts.

Hur svårt är det att söka i tråden då?

Jag tycker dock att allas ID:n bör synas i första posten.

Givetvis, jag tänkte mig ett system liknande Möt Forumiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan dessvärre inte söka på medlemsnamn så länge ingen har quotat medlemmen man letar efter.

Fat det löser ju sig i och med alla-namn-i-första-posten-taktiken.

Han menade att han ville kunna hitta t.ex. CoD4-spelare men skulle då bli tvungen att manuellt gå igenom alla svar. Det slipper man ju med sökfunktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tror inte det kommer funka så bra ändå. vill jag tex veta vilka som spelar WoW har jag ingen lust att kolla igenom massa posts :lol:

:ermm::)>_< >_< >_<

Okej, här är instruktionerna.

1. Jag vill veta vad Henkibojj spelar. Då letar jag upp den allra första posten, där en lång lista med alla medlemmar finns. Jag klickar på "Henkibojj" och kommer till en post som Henkibojj själv skrivit. Där ser jag allt jag vill veta om spel, kommunikation, klaner, gamertags och allt vad det heter. Det är Henkibojjs eget "ansvar" att hålla sin post up to date med info.

2. Jag vill veta vem som spelar Resistance: Fall of Man. Jag rullar då längst ner till sökrutan nere i vänstra hörnet, skriver in "Resistance" och får en sökresultatlista med alla poster som innehåller just "Resistance". Det är INTE jobbigare än att se listan presenterad som denna tråds förstapost.

EDIT: Håller på att göra tråden nu.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden klar! Vad tycker ni om listans position - bör den vara längst upp eller är det bra som det är? Kanske den ska få en egen post och editeras in som förstapost av nån admin?

Säg vad ni tycker om strukturen, reglerna och söktagsfunktionen. Jag kom på den strax innan jag skulle skicka iväg tråden som klar. Själv tycker jag den är praktisk och att det inte är mycket besvär med att låta ett PLAYSTATION3 stå kvar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...