Jump to content

Test Drive Unlimited


JSHC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 567
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Nu har jag en fråga här. Nästa vecka evetuelt på måndag eller nån av vecko dagarna så ska jag åka ner och köpa TDU. Jag kör crackade versionen så jag undrar nu när jag har köpt detta TDU lagligt så hur ändrar man CD Key?? så man har den lagliga CD KEYN så man kan spela online

Det enda jag kan komma på är att spara alla savegames och så och ta bort spelet och sen installera det igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, enligt kartan har jag klarat alla Time Attack, Speed och Race, men det finns många kvar enligt Infon. Det kanske har postats förut men hur fan hittar jag dom?

Kör runt så hittar du dom, dom syns bara inte på kartan för att du inte har kört förbi dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det var det jag trodde, det gäller bara att hitta dom. Men det jag tyckte var konstigt var att det fanns Race och liknande på kartan som fanns på platser jag inte varit på.

Kommer alltid upp saker på kartan beroende på saker du klarar av typ, om du klarar dig till nästa nivå så kommer det upp nya osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*SUCK* (w00t)

Nu har jag köpt TDU lagligt och jag tog bort mina saves och hela mappen. Och nu när jag startar TDU så får jag upp att skapa Gamespy ID men varför får jag ej upp att jag ska skriva in min CD KEY nu när jag har en laglig version och CD KEY. Och jag har testat flera acc name att logga in med men får bara detta medelandet se screen:

post-12619-1182186489_thumb.jpg Och jag har testat allt möjligt. Ska jag regga mig på Gamespy's hemsida eller?. Har läst min manual men står inge där som kan hjälpa mig. Ska ta en närmare tit i den. Så har ni löst att hjälpa mig jag vill gjärna testa online läget. Och hur kollar jag min Netword status da? Kan det vara min brandvägg som hindrar för att connecta?

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vara brandväggen ja..

Ok. Nu när jag tog bort det o la om det på nytt. Så fick jag ett medelande från min brandvägg och jag trök på Häv Blockerningen och jag trök på ja. Men jag får fortförande samma medelande hur gör jag detta nu da?.

EDIT: Hur anger jag min CD KEY som jag fick med?. Kan det vara därför att det ej funkar?. Om det är det som är felet så undrar jag hur jag skriver in min lagliga CD KEY

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok. Nu när jag tog bort det o la om det på nytt. Så fick jag ett medelande från min brandvägg och jag trök på Häv Blockerningen och jag trök på ja. Men jag får fortförande samma medelande hur gör jag detta nu da?.

EDIT: Hur anger jag min CD KEY som jag fick med?. Kan det vara därför att det ej funkar?. Om det är det som är felet så undrar jag hur jag skriver in min lagliga CD KEY

När man startar spelet för första gången ska det komma upp att man ska ange cd-key.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man startar spelet för första gången ska det komma upp att man ska ange cd-key.

Men nu är det så att jag har kört ett crackat TDU så hur fixar jag da så jag kan skriva in min lagliga KEY. HAr laggt om det på nytt ochså.

EDIT: Jag tar bort o lägger om på nytt o testar har spelet på en annan hård disk

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag laggt om och byt hård disk men får ej upp den där jävla CD KEYN! där man ska skriva in den. HUR FAN FIXAR JAG SKITEN!

EDIT: (w00t):ermm::ermm:

Fars gubben fixade TDU nu vi behövde bara ändra cd key från en mapp för er som ska köpa TDU så gör så här:

Gå in på denna mapp C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited om du ej har "Application Data" så gör du så här för att se den: tryck på Verktyg>Mappalternativ>Visning och sen kryssar du i för Visa dolda filer och mappar Verkställ och tryck sen på ok. Och då går du och kollar om du har Application Data så letar du på Test Driver Unlimited och öppnar text filen som heter CD KEY så skriver du in din lagliga CD KEY. OBS denna guide är till för dom som har kört crackade versionen. Nån som har löst att lira TDU? imorn eller inatt är inne fram tills 03 eller 05. Och heter Tobbe899 för er som vill lira med mig. Ses där ute på vägarna :P

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag har tidigare kört nerladdat TDU och har kommit jävligt långt i spelet. Men nu har jag köpt TDU. Jag har lagt till min nya cd-key under "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited\CDKey.txt" som ovan nämnt. Men hur gör jag för att koppla mitt nuvarande konto till GameSpy-konto?

Det måste ju gå på något sätt för man har ju ingen lust att börja om precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tidigare kört nerladdat TDU och har kommit jävligt långt i spelet. Men nu har jag köpt TDU. Jag har lagt till min nya cd-key under "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Test Drive Unlimited\CDKey.txt" som ovan nämnt. Men hur gör jag för att koppla mitt nuvarande konto till GameSpy-konto?

Det måste ju gå på något sätt för man har ju ingen lust att börja om precis.

Du måste göra ett nytt acc som är kopplat till Internet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...