Jump to content

VC eller SA?


Digger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det första. Varför gnälla om att det är mycket hiphop i SA? när det inte nå mycke alls?

för det andra Varför säga att om man gillar (ghettostilen) så ska man köpa SA? det finns ghetton i VC med? till och med så gör man uppdrag åt gängen i ghettorna.

Och hur mycket av san andreas är igentligen ghettostil? som jag kan komma på så är det dom första uppdragen i LS sen är det inte mer ghettostil :)

Tycker endå Vc är på nåt sätt skönare :o

Redigerad av Solid_X
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är gängområden över hela kartan! :lol::lol::((w00t)

Jag menar områden i Los Santos.

För det första. Varför gnälla om att det är mycket hiphop i SA? när det inte nå mycke alls?

för det andra Varför säga att om man gillar (ghettostilen) så ska man köpa SA? det finns ghetton i VC med? till och med så gör man uppdrag åt gängen i ghettorna.

Och hur mycket av san andreas är igentligen ghettostil? som jag kan komma på så är det dom första uppdragen i LS sen är det inte mer ghettostil :wub:

Tycker endå Vc är på nåt sätt skönare :)

Jag håller med. Men det är dom töntiga rockarna som är emot hela den kulturen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar områden i Los Santos.

Jag håller med. Men det är dom töntiga rockarna som är emot hela den kulturen.

Nej alla rockare är inte så. Dock har många rockare fått för sig att det tillhör att total hata hip-hop och samma sak med hip-hoppare som tror att det tillhör hip-hop kulturen att hata rock. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej alla rockare är inte så. Dock har många rockare fått för sig att det tillhör att total hata hip-hop och samma sak med hip-hoppare som tror att det tillhör hip-hop kulturen att hata rock. :P

Jag tror att jag själv och en del av oss andra Hårdrockare har fått det lite om bakfoten ja, men jag gillar verkligen inte den musikstilen och avskyr den totalt varför? Vill jag inte kommentera Jag tror att det kommer att räknas som för mycket svordomar :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...