Jump to content

Pet Shop Boys?


Cyper
 Share

Recommended Posts

Har fått Pet Shop Boys-boken Literally, skriven av deras vän Chris Heath, i födelsedagspresent. Ser fram emot att läsa den! Ska tydligen vara riktigt bra. Skriven under turnen som följde Introspective.

Länk (amazon)!

Jag tror verkligen på den.

Skulle kanske vara något för mig. Håller på med Stephens King's Det nu, men det är knappt 30 sidor kvar så jag får väl införskaffa denna bok. Kan även vara bra I fall att vi skall läsa något på Engelskan I skolan. Vill veta mer en dem. I can' get enought. När du har läst den skulle du kunna göra en liten recension av den? skulle vara oerhört spännande. Jag har dock inte läst någon bok på Engelska (räknar inte med pocketböcker på knappt hundra sidor som utges I skolan) men det är väl bara bra antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle kanske vara något för mig. Håller på med Stephens King's Det nu, men det är knappt 30 sidor kvar så jag får väl införskaffa denna bok. Kan även vara bra I fall att vi skall läsa något på Engelskan I skolan. Vill veta mer en dem. I can' get enought. När du har läst den skulle du kunna göra en liten recension av den? skulle vara oerhört spännande. Jag har dock inte läst någon bok på Engelska (räknar inte med pocketböcker på knappt hundra sidor som utges I skolan) men det är väl bara bra antar jag.

Tja, bokrecension och bokrecension, jag kan bara säga att jag älskar den. Riktig page-turner. Så oerhört kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Bästa PSB-låtarna?

Skriv er lista!

Det är ju så förbenat svårt, men några givna finns, t.ex.:

It couldn't happen here

Being boring

Kings cross

Nervously

The theater

Suburbia

I wouldn't normally do this kind of thing

Left to my own devices

You are always on my mind

Rent

Casanova in hell

I made my excuses and left

Jelaousy

My october symphony

Den definitiva toppen består nog av följande, utan inbördes ordning:

It couldn't happen here

Kings cross

Jealousy

The theater

My october symphony

Starkt.

Edit. Ojdå! Glömde ym otcoreb shypmfony

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen den röda eller den blåa penisskivan... för omslagen givetvis. evilgrin39_745831_0.gif

Jo, om han ska sätta tänderna i dem bokstavligen, men annars rekomenderas:

Actually, Very, Introspective och Behaviour till en början.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...