Jump to content

Rockbjörnen


SlewME
 Share

Recommended Posts

Snart är det dags för rockbjörnen (http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/3341_normal.html). Eller mer exakt, den 11 januari 2007.

En märklig grej är de man kan rösta på, de flesta artister är ju rent ut sagt riktigt keffa - vem har satt upp listorna?

När man sedan ska ange sina uppgifter i form utav telenummer,epost och LUNARNICK! Vafan är detta?

Minst sagt konstig gala.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på hur hård din definition av musik är.

Vet inte riktigt vad du menar. Men det jag menar är att hans senaste album lanserades för ett och ett halvt år sen, och Rockbjörnen är som sagt varje år. Visst har han släppt två singlar detta år. Men förra året släppte han två album, kunde han ju lika gärna vunnit då istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte fylla i alla fälten som jag också gjorde.

Blev till slut så här.

Sedan blev jag lite paff när det stog Lunarnick, varför i hela världen är det nödvändigt att ha Lunarnick med i personuppgifterna. Jaja, störde inte mig då man inte behövde fylla i den, men ändå, lunarstorm försöker tjäna pengar på allting, dålig stil, dom kan väl nöja sig med sina tjänster på sin sida tycker man :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lunarnick? Darin? Paris FAKKING Hilton?! Vad är det här för värdelös ursäkt för ren och skär promotion-reklam? Fy i helvete vad sur jag är. Vad är det för jury som tycker att Paris Hilton förtjänar ett pris för sin musik?!

... ett... två ... tre .. fyra .. fem .. se... AAAAAARGH!!!!

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nu helvete. Det är inte ofta jag är riktigt sur, men har det fanimej gått för långt. Hela dagen börjar med att jag är tvungen att gå upp klockan 6 för att hinna med att lussa på polishuset. Sen så är det övning till en JÄVLA julkonsert i FLERA JÄVLA TIMMAR SOM ÄR DOM TRÅKIGASTE I HELA MITT LIV...

Och nu det här. Fyfan vilken dag. HELVETE. Vill bara spöa sönder den/dom personen/personerna som bestämt vilka artister som ska nomineras...

Förlåt, jag har gått för långt, men det här är fanimej den tråkigaste och värsta dagen i hela mitt liv. Fönstret här brevid lockar något extremt. Bäst att jag går och lägger mig innan jag gör något dumt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte riktigt vad du menar. Men det jag menar är att hans senaste album lanserades för ett och ett halvt år sen, och Rockbjörnen är som sagt varje år. Visst har han släppt två singlar detta år. Men förra året släppte han två album, kunde han ju lika gärna vunnit då istället.

Jag menade att han är dålig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...