Jump to content

Kan jag få hjälp med en bana?


oasis
 Share

Recommended Posts

Hehe, jag fixade en sparfil i VC väldigt nyligen. Från det att jag tankade den tills jag lade upp den igen tog det 18 minuter. Inklusive "vänta på reklam i x sekunder", tanka, döpa om min egen sparfil, klistra in hans, döpa om, starta upp, köra två uppdrag, spara, zippa filen, gå in på gtasajten, skriva ett svar och ladda upp filen. Rätt jäkla fort tycker jag. Det kunde ha varit klar på 10 minuter... :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Muahaha, Kebab, ska vi rejsa? Försten som klarar uppdraget åt honom när han lagt upp rätt fil är bäst! :)

Blåbäré, du måste alltså ladda upp en fil som har namnet GTASAsf*.b, där * är en siffra mellan 1-8. Siffran 1 är den första i din savefile-lista och 8 är den sista. Så det är bara att räkna uppifrån! :o

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muahaha, Kebab, ska vi rejsa? Försten som klarar uppdraget åt honom när han lagt upp rätt fil är bäst! :D

Blåbäré, du måste alltså ladda upp en fil som har namnet GTASAsf*.b, där * är en siffra mellan 0-7. Siffran 0 är den första i din savefile-lista och 7 är den sista. Så det är bara att räkna uppifrån! :)

1 är den första i listan, eller? Och 8 den sista? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...