Jump to content

GTA-Sajten Song Contest


Foo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahahahaha! Du får min röst. >_<

Gillar när du stannar upp mitt i "Ja håll käf[paus]ten" (w00t)

Fast sådär mörk röst hade du inte när du sjöng "När kungen är här är festen här"... Jag anar fusk? :)

Vad? När sjöng jag den? :huh:

Men jag brukar exprimentera med min röst. Fast sen kanske det var ett tag sedan också. Och det är inte så mörk röst jag har när jag pratar. Men å andra sidan. Ljus eller mörk röst? Är det fusk att ha mörk röst? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad? När sjöng jag den? (w00t)

Men jag brukar exprimentera med min röst. Fast sen kanske det var ett tag sedan också. Och det är inte så mörk röst jag har när jag pratar. Men å andra sidan. Ljus eller mörk röst? Är det fusk att ha mörk röst? :blink:

Någon gång på msn. Du var helt galen och höll på att skicka en massa ljudklipp.. >_<

Jag tänkte mest på om du lät far din sjunga en trudelutt i micken och sedan sa att det är du... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul idé...dock tror jag att vem som helst får sjunga där om man ber snällt ^^

Jo men alltså att det blir bokat en tid och en massa reklam om det genom hela programmet typ "Vinnaren från GTASajten Song Contest kommer och sjunger i slutet av sändningen kan dem säga ett par gånger. Ni förstår. Annars blir det ju mer.. Och nu har vi nån Arrtvahhhh som vill sjunga här och då får han väll det. :blink::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men alltså att det blir bokat en tid och en massa reklam om det genom hela programmet typ "Vinnaren från GTASajten Song Contest kommer och sjunger i slutet av sändningen kan dem säga ett par gånger. Ni förstår. Annars blir det ju mer.. Och nu har vi nån Arrtvahhhh som vill sjunga här och då får han väll det. :blink:>_<

Skulle nog funka, det får man väl prata med de om (w00t)

OT:Bara jag som asgarvar när de börjar med sitt Arrtvahhhh? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om fler bidrag behövs så skulle jag kunna lägga upp flera, för jag har många fler inspelningar... :D

Qouad; Det är jag som vrålar "Arghak" (och andra dylika fina vokala läten) i låten "Muskeltroll"... :P

Nja, vi har ju bara 2 deltagare hittils... Känns lite lamt att bara tävla mellan er. Dock är det ju flera låtar.

Men det verkar ju inte komma in fler bidrag från andra.

Ska jag sätta upp en poll nu?, Vad tycker folket?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...