Jump to content

Spiderman 3


Crusader
 Share

Recommended Posts

Helt ny trailer, som dessutom är rätt long med. ;)

Herregud, jag tror jag måste byta kalsonger. ;)

***SPOILER***

Om trailern: Sandman dödade Uncle Ben??? :P Men det sabbar ju hela guilt grejen. :huh: Gillar jag inte alls. De kunde väl ha gjort så att han dödade Peters föräldrar.

Och nu vill givetvis Peter straffa honom och det tar ut det mörka i hans nya dräkt.

Han ska fria till MJ, visst. Men blir överaskad av Harry. Och skickar honom till sjukhus?

Ingen Venom men en Eddie Brock som inte ser så ond ut. Kommer Dark Peter kanske dra ut ondskan i honom?

Ska bli väldigt kul att se. ^_^

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fjantigt? Tja, att ha nätskjutare med en nätvätska som han själv har uppfunnit är nog en aning "fjantigare" när det gäller filmer. :huh:

Sandman är väl lite extrem på vissa sätt men inte värre än vissa X-Men. :P

Men i filmen så har han fått den förmågan av sig själv, på nåt jävla vänster. Eller vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler.

ÄNTLIGEN kommer den ljudkänsliga oljan på dräkten med! Jag var förbannad att den inte var med i film ett, eftersom den spelat såpass stor roll. Undrar om den är lika övermäktig som den var i serierna, och undrar om även Venom kommer med på ett hörn, det är ju han som får oljan efter att Parker blivit av med den. Eller kanske var sandmannen den framtida Venom? Hmmz.

Ja, jag var Spindelmannen- nörd en gång i tiden. Filmerna är jag däremot inte särskilt förtjust i. I för sig är mitt intresse inte lika stort längre. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i filmen så har han fått den förmågan av sig själv, på nåt jävla vänster. Eller vad menar du?

Exakt. I filmen är det en del av hans mutation. Visst, det hade varit verkligare om det kom ut ur hans rumpa men ärligt talat, hur kul hade det varit att titta på i längden? :rolleyes:

Spoiler.

ÄNTLIGEN kommer den ljudkänsliga oljan på dräkten med! Jag var förbannad att den inte var med i film ett, eftersom den spelat såpass stor roll. Undrar om den är lika övermäktig som den var i serierna, och undrar om även Venom kommer med på ett hörn, det är ju han som får oljan efter att Parker blivit av med den. Eller kanske var sandmannen den framtida Venom? Hmmz.

Med tanke på att Eddie Brock är med i filmen så tvivlar jag på det. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den ser ganska bra ut. Ska nog se den, men tror inte det blir på bio, utan får gott vänta tills den går att hyra till DVD eller liknande. :P

Gillade inte Spider-man 1 så värst, 2:an var OK, och denna ser grymmare ut än någon av dom, IMO. :lol:

Blah, 2an sög imo. Den ligger på min "Sämsta filmer någonsin sedda lista". :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...