Jump to content

Evilized


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska nog kolla på den lär va bra, eftersom att många av er är proffs.<_<

Ren formellt sett är ingen av oss proffessionella stuntare. DVS ingen av oss får betalt för att göra detta.

Tackleberry är väl mest "proffesionell" eftersom han är medlem utav Twisted Metal Stunters [TMS]. Som rankas som det bästa stuntingcrewet i världen :P

UPP MED FILMEN APB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår att ni är sura på mig :lol: men nu var det så att det klantade sig igår md FF och när jag upptäckte det var klockan 23.00 och jag var tvungen att lägga mig (skolan och studier går före stuntfilmer) Och på morgonen hade jag inte en chans att ladda upp den eller hur? Och efter skolan åkte jag till en polare och nu när jag är hemma så håller jag på att ladda upp den :P

Som sagt förlåt till alla som har väntat :lol: men nu är den snart uppe

Btw: Vicke? Ser min framtid inte ljus ut även fast jag inte lade upp filmen i tid...kanske blir jag som får komma hem till dig och klå upp dig istället! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är som jag, Tackleberry, Qouad och dom andra mer stuntingmedvetna bortskämda med TMS och XSA va?

Japp...

ska nog börja stunta sen i nästa GTA (4?) fast ska fixa GTA SA till data och leka lite med olika typer och för att få något att redigera håller ju bara på med det just nu...

Aja säger som Tac, posta aldrig innan allt är klart...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...