Jump to content

Snygga tjejer och killar!


VickeX
 Share

Recommended Posts

För er som har missat det, så finns det en skriptad sida som är direkt-länkad till flashback tråden "snygga bilddagboken människor", som direkt lägger upp bilderna som blir länkade från den tråden.

http://myztik.mine.nu/projects/flashback/titta.php?page=1

Givetvis finns det ju bilder på annat än brudar, dvs typ.. "Coola" killar och shit, men oftast är det brudar i massor. Massa, massa sidor av dem. Have fun.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som har missat det, så finns det en skriptad sida som är direkt-länkad till flashback tråden "snygga bilddagboken människor", som direkt lägger upp bilderna som blir länkade från den tråden.

http://myztik.mine.nu/projects/flashback/titta.php?page=1

Givetvis finns det ju bilder på annat än brudar, dvs typ.. "Coola" killar och shit, men oftast är det brudar i massor. Massa, massa sidor av dem. Have fun.

Hah trodde att den hade försvunnit. Finns så mycket fula människor där :rolleyes: Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som har missat det, så finns det en skriptad sida som är direkt-länkad till flashback tråden "snygga bilddagboken människor", som direkt lägger upp bilderna som blir länkade från den tråden.

http://myztik.mine.nu/projects/flashback/titta.php?page=1

Givetvis finns det ju bilder på annat än brudar, dvs typ.. "Coola" killar och shit, men oftast är det brudar i massor. Massa, massa sidor av dem. Have fun.

En tjej på förstasidan gick på min skola! :unsure:

(Really. :yes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:(

:unsure:

Det är faktiskt sant. "Luckiest guy ever" var bildtexten. Jag satt och.. ehm kollade på lite goa bilder på en random hemsida som jag inte riktigt vet hur jag hittade till eller vad var för något. Det var flera månader sedan. Helt plötsligt tittade jag dig i ögonen. Det var väldigt märkligt först och sen var det lol.

Kommer du ihåg den där bilden du postade för länge sedan föreställande dig ett gäng avklädda flickor på en fest och du står (också avklädd) bakom och dricker ur en flaska? Den bilden var det. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är faktiskt sant. "Luckiest guy ever" var bildtexten. Jag satt och.. ehm kollade på lite goa bilder på en random hemsida som jag inte riktigt vet hur jag hittade till eller vad var för något. Det var flera månader sedan. Helt plötsligt tittade jag dig i ögonen. Det var väldigt märkligt först och sen var det lol.

Kommer du ihåg den där bilden du postade för länge sedan föreställande dig ett gäng avklädda flickor på en fest och du står (också avklädd) bakom och dricker ur en flaska? Den bilden var det. :(

Wait, WHAT?! :hmm: :unsure:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte komma ihåg att det har tagits någon bild på mig med lättklädda tjejer. :unsure:

Du tror inte att du kan leta fram inlägget? Nu blev jag väldigt nyfiken!

Hmm borde finnas i den här tråden, men det var väl flera år sedan. Men någon annan borde väl kunna bekräfta detta? Ingen visade något, det var bara väldigt avklätt btw.

edit: nej! inte denna tråden så klart. "Bild på dig själv" måste det varit.

edit2: fan du har 651 post i den tråden, men jag ska spana lite.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det känns ju lite fel att komma med sådana här grova påståenden utan att kunna backa upp dem, men jag trodde alla skulle minnas detta. Kebab du måste väl minnas partyn där alla tjejer springer runt i trosorna?! :unsure:

Jag har tittat igenom alla inlägg som kommer om man söker på Kebab i bild på dig själv och där fanns den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...