Jump to content

Gtasajten Comunity vid 3


 Share

Recommended Posts

Du är så sen. MSN really is the shit.

Men hej, Martin-123 och C_J. Jag behöver era fonter och sparfiler.

PM'a dom eller skicka på MSN.

-----

Min har du sparfil har du väl sen förra filmen?

Edit:Har skickat min font nu

Redigerad av C_J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jasså, SAfilm på G...

kommer ihåg tiden när man stuntade i SA som mest, det var ju skoj som fan.. kanske man tar upp karriären som stuntare igen :P

Då får du snabba dig lite. APB börjar nog redigera ganska snart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan har AntjePjanteBjoy i tanken? Vi har haft nio dagar på oss. Varför är det så jävla brottomt?

Och dessutom blir det ingen bra community video om det är 4 stunts från en 5 från en och 7 från en t.ex Det borde vara fler personer med och sen blir filmen längre, med två/tre stunts per pers.

Jag orkar fan inte trycket av er fast-mainia. Slow down or i'll frown!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, SAfilm på G...

kommer ihåg tiden när man stuntade i SA som mest, det var ju skoj som fan.. kanske man tar upp karriären som stuntare igen :P

Japp...jag har börjat redigera nu...men än är det inte försent att Joina.

Om Du stuntarutavbarahelvette idag och jag får klippen i morgon eller på torstag så blir det fint (w00t)

Vafan har AntjePjanteBjoy i tanken? Vi har haft nio dagar på oss. Varför är det så jävla brottomt?

Och dessutom blir det ingen bra community video om det är 4 stunts från en 5 från en och 7 från en t.ex Det borde vara fler personer med och sen blir filmen längre, med två/tre stunts per pers.

Jag orkar fan inte trycket av er fast-mainia. Slow down or i'll frown!

Okej..Förlåt men det är så att alla har lämnat in stuntsen utom du och Tackelberry. :P

Men om vi ska sätte en deadline så Säger vi väl senast fredag, Och som jag sa på MSN så behöver det ju inte vara några dödande bra stunts :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp...jag har börjat redigera nu...men än är det inte försent att Joina.

Om Du stuntarutavbarahelvette idag och jag får klippen i morgon eller på torstag så blir det fint :P

Okej..Förlåt men det är så att alla har lämnat in stuntsen utom du och Tackelberry. :P

Men om vi ska sätte en deadline så Säger vi väl senast fredag, Och som jag sa på MSN så behöver det ju inte vara några dödande bra stunts (w00t)

Then im out! d4f5m2igfwh0ilqhjkyqdj2psbocmwpup5.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är lite för få deltagare först och främst. Iaf en till skulle kunna vara med. Sedan måste man ta åtanke om att vissa personer kanske har andra saker att göra. Men jag vet inte. Vi kan väll jobba med den över helgen också då?

Måndag?

Done :P Lets set the deadline on monday

Btw. Så om jag inte har fel så är det 6 st´anmälda..Det är väl inte för få?

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...