Jump to content

Gtasajten Comunity vid 3


 Share

Recommended Posts

Ja som titteln säger, Jag tycker att det var kul med dom 2 första Comunity filmerna...så Ja jag tycker allt att vi klämmer in med en 3:a också ^_^

Jag är ganska hyffsad i Vegas men jag tycker ändå att någon kan redigera introt och någon outrot.

Och kom ihåg, skicka reps :D

Annmälda

Antepanteboy (Kallar mig Theonly_one i filmen:P)

VickeX

Godfather (Har hand om Introt)

C_J

DimpZ

Tackelberry

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

De som behärskar Vegas bäst från forumet är Marklund, tackleberry och Östis. Alla de har ju dock lämnat (mer eller mindre). Vilka som är medlemmar som stuntar osv. vet jag inte, vet heller inte hur bra de är men något säger mig att det inte kommer bli folk nog att kalla det en "community vid". Varför inte sattsa på att bli 3-5 stycken sådär och collaba(collaboration'a) göra en film tillsammans alltså?

...bara ett förslag.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan hjälpa att redigera, om jag hinner tanka Vegas. Har inte installerat det sen min krasch. Men... Kan lägga upp en film på nån film jag gjort om ni tvekar på mig, men jag tkr inte jag är särskilt dålig. Inte andra som sett mina filmer heller! :ermm:

Hehe du kan få ta outrot...Jag har redan paxat för Main och Godfather har Introt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe du kan få ta outrot...Jag har redan paxat för Main och Godfather har Introt

Jag och Godfather har rätt bra ideer och tror att vi kan få till någonting bra intro och outro. Och vi vill gärna ha bra editering innan. Så testa editera vanliga trista klipp och träna på dem medans vi väntar in folk som ska vara med och deras klipp.

Har en ide till outrolåt. Will Smith - Gettin' Jiggy With it! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...