Jump to content

ATTSA 2


 Share

Recommended Posts

Jag blir nog först med att kolla... :P

90 mb förresten... Nej jag orkar inte ikväll.

Hade du inte blivit ändå :mellow: "87%", ska snart titta.

---------

Edit:

Förbättring från vad jag sett ifrån dig tidigare men det e ju fortfarande inte en såndär som man vill se om och om igen :)

Väldigt bra musik dock, och editeringen var inte så jätte bra synchat men det händer iallafall något, roligare att se på än filmer där snuttarna bara flyger förbi och man undrar vad man gjort de senaste 5 minutrarna.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses, Ante! Det här var mycket bättre! Bättre, mer passande musik denna gång, tuffare stunts som dessutom inte såg onaturliga ut (texten i slutet behövdes inte denna gång :D ), snyggt intro (creds för det!), asmycket bättre editering. Ett exempel är vid 01:22, såna grejer hade du inte med förut, där du istället stannade bilen/biken i minst en sekund innan du bytte klipp. Jag gilllar stuntet vid 01:45, det var coolt och påhittigt. Att du sedan satte den var ju också en jäkla fördel! ^_^

4/5 till denna, snyggt jobbat. Tänk bara på att inte ta med fraps-siffror och helst inte köra långa repriser (eller sammanfattningar) av tidigare stunts. Vid fyraminuters-strecket börjar det bli lite segt eftersom man redan sett alla stunts. Kul bugg i slutet också! Bra jobbat! Kör på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jösses, Ante! Det här var mycket bättre! Bättre, mer passande musik denna gång, tuffare stunts som dessutom inte såg onaturliga ut (texten i slutet behövdes inte denna gång :D ), snyggt intro (creds för det!), asmycket bättre editering. Ett exempel är vid 01:22, såna grejer hade du inte med förut, där du istället stannade bilen/biken i minst en sekund innan du bytte klipp. Jag gilllar stuntet vid 01:45, det var coolt och påhittigt. Att du sedan satte den var ju också en jäkla fördel! :wub:

4/5 till denna, snyggt jobbat. Tänk bara på att inte ta med fraps-siffror och helst inte köra långa repriser (eller sammanfattningar) av tidigare stunts. Vid fyraminuters-strecket börjar det bli lite segt eftersom man redan sett alla stunts. Kul bugg i slutet också! Bra jobbat! Kör på!

Tack! Du anar inte hur mycket du höjde mitt självförtroende nu ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack! Du anar inte hur mycket du höjde mitt självförtroende nu :D

Tjenare!

Stor förbättring! Men du har fortfarande en massa att lära. Om jag skulle jämnföra den här med TMS eller liknande skulle den fått 2/10.

Men i din "nybörjar-genre" får den 3.5/5

Jag har inte gjort någon stuntfilm, men jag har en på gång. Och jag har inte lärt mig vegas ännu...

Men ett tips:

Det var onödigt att man fick se ATTSA 2 i 15 sek... Sen fick man se hela namnet i 15 sek...

Du kunde istället skrivit:

ATTSA

A Trip To San Andreas

2

Fast med förkortningen är mindre. Och tvåan och förkortningen är i mitten av namnet. Om du förstår ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenare!

Stor förbättring! Men du har fortfarande en massa att lära. Om jag skulle jämnföra den här med TMS eller liknande skulle den fått 2/10.

Men i din "nybörjar-genre" får den 3.5/5

Jag har inte gjort någon stuntfilm, men jag har en på gång. Och jag har inte lärt mig vegas ännu...

Men ett tips:

Det var onödigt att man fick se ATTSA 2 i 15 sek... Sen fick man se hela namnet i 15 sek...

Du kunde istället skrivit:

ATTSA

A Trip To San Andreas

2

Fast med förkortningen är mindre. Och tvåan och förkortningen är i mitten av namnet. Om du förstår :D

Haha jo jag fattar.

Hojta till om du behöver hjälp med vegas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stor förbättring! Men du har fortfarande en massa att lära. Om jag skulle jämnföra den här med TMS eller liknande skulle den fått 2/10.
Jag har inte sett TMS, men det där var väl att ta i? Det var inga enorma fel på denna, lite för långa klipp ibland som du sa, och att man inte orkar med att se samma klipp igen i ett filmkollage. (4 min) Sen det där med den gröna bilen som du går från däcket och ut på är för långt. Idén är väl bra, men det blev för långt. Plus att fraps-siffrorna är med. Nu blev jag negativ igen... men den var bra, tycker jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sett TMS, men det där var väl att ta i? Det var inga enorma fel på denna, lite för långa klipp ibland som du sa, och att man inte orkar med att se samma klipp igen i ett filmkollage. (4 min) Sen det där med den gröna bilen som du går från däcket och ut på är för långt. Idén är väl bra, men det blev för långt. Plus att fraps-siffrorna är med. Nu blev jag negativ igen... men den var bra, tycker jag.

TMS är imprincip världens bästa stuntingcrew. Och dem innehåller världens bästa stuntare. De flesta tycker iaf det. Fugitive...

Hittade bara den här där medlemmar från TMS och XSA - As One Again.

Men jämnför dem, dom äger totalt ut Ante. Men det var därför jag sa det andra. Dom är proffs.

Och Ante är en nybörjare. Och han har blivit mycket bättre sen sina förra filmer.

Jag tycker också den var mycket mycket bättre. Men jag ville påpeka att jag trots att den var mycket bättre var den inte bra. Jag säger inte heller att jag kan göra bättre :D

___________________________________________________________________________

@ Ante: Sure, när jag ska börja editera ska jag fråga dig lite ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...