-NightHawk- Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Men ni hade ju lika gärna kunnat paktat ihop er och Aler kan ju redan ha röstat på dig en gång, fast han säger att han har röstat på sig själv och på så vis får du en extra röst. Inte för att jag tror det, men det kan ju faktiskt vara möjligt. Så sluta tjata nu, nor_adde har vunnit! Nej, jag såg när han röstade, antalet röster höjdes med en röst, ALER fick en röst och direkt efter skrev han inlägget. Viva la VickeX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Rörigt, gratis gratis iaf till den som vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Nej, jag såg när han röstade, antalet röster höjdes med en röst, ALER fick en röst och direkt efter skrev han inlägget. Viva la VickeX! Jag vet, men.. Tycker ändå inte det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 (redigerad) Lite komiskt att de två som ligger delad förstaplats än så länge röstade på varandra Edit: OmFg postade länken till Mikolan och sa att han skulle kolla igenom noga.... Grattis Nor_Adde Redigerad 9 oktober, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jaaa! Ser fram emot nästa tävling! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Jaaa! Ser fram emot nästa tävling! Photoshop-fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Photoshop-fjant. Tänkte också lite på det Vi får se vad NightHawk säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Grattis. I nästa tävlingspoll önskar jag att man måste skriva vem man röstar på för att rösten ska räknas. Btw. När är den här "säsongen" slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Photoshop-fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Grattis. I nästa tävlingspoll önskar jag att man måste skriva vem man röstar på för att rösten ska räknas. Btw. När är den här "säsongen" slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tänkte också lite på det Vi får se vad NightHawk säger Hmm, asså jag vet inte. Det är svårt. Skriv vad ni tycker, ska nor_adde vinna? Grattis. I nästa tävlingspoll önskar jag att man måste skriva vem man röstar på för att rösten ska räknas. Btw. När är den här "säsongen" slut? Heuller mejd till 100%! Nu, nu är säsongen slut. Var femte tävling är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hmm, asså jag vet inte. Det är svårt. Skriv vad ni tycker, ska nor_adde vinna? Det stog inte i reglerna att man inte fick ändra bilden. Men jag tycker det borde vara självklart att man inte får ändra bilden på något sätt. Jag tycker Nor_Adde ska få vinna och sen skriver vi in i reglerna att man aldrig får ändra bilderna på något annat sätt än ljuset och ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Det stog inte i reglerna att man inte fick ändra bilden. Men jag tycker det borde vara självklart att man inte får ändra bilden på något sätt. Jag tycker Nor_Adde ska få vinna och sen skriver vi in i reglerna att man aldrig får ändra bilderna på något annat sätt än ljuset och ram. Håller med fullständigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det ser ut som att vi har en vinnare. Grattis nor_adde! 1. nor_adde +3p 2. VickeX +2p 3. Godfather +1p 4. -NightHawk- +7p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det ser ut som att vi har en vinnare. Grattis nor_adde! 1. nor_adde +3p 2. VickeX +2p 3. Godfather +1p 4. -NightHawk- +7p Yay! När drar nästa säsong igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det ser ut som att vi har en vinnare. Grattis nor_adde! 1. nor_adde +3p 2. VickeX +2p 3. Godfather +1p 4. -NightHawk- +7p Yeah, right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Det ser ut som att vi har en vinnare. Grattis nor_adde! 1. nor_adde +321p 2. VickeX +213p 3. Godfather +1337p 4. -NightHawk- -7p Inte finare så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Inte finare så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts