Jump to content

Min kompis stuntfilm


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Här är en stuntfilm som min kompis har gjort, han har varken bredband eller någon acount på gta sajten så jag erbjöd mig att posta hans första stuntfilm åt honom.

Som jag sa så är han nybörjare så var lite snälla när ni ger kritik.

Här

*edit*

Förlåt för stavfelet :lol:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tankar väl hem den då, Återkommer med kommentar

...stuntfilm? Ja okej man kan väl kalla det för "stuntfilm" om man vill men idag så är vad man menar med just stuntfilm att man gör saker som är planerade och på något sätt svåra att utföra.

gtastunting.com kan man inte besöka för många gånger :lol:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är meningen med att hoppa från trappor/hus utan att göra en enda krail/corkscrew?

Att bara falla ner från ett tak och landa fint är inget stunt, Det är en barnlek.

Du verkar dock ha en dold talang inom redigering :lol: , Skaffa dig Vegas och öva ett tag så kan du nog bli bra.

Men öva på stuntsen, Kolla in GTAStunting.com så lär du dig en jävla massa på nolltid

Slutbetyg. 0.7/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 years later...

Ursäkta bumpet så fruktansvärt, men är det någon i hela världen som har kvar denna film? När datorn min dog 2007 försvann denna gamla film (som för övrigt gjordes av mig) och jag har länge, länge hemskt gärna viljat se den igen :>

Filmens namn är "CJ's Egna Film" om jag inte minns helt fel, och skulle det nu mot förhoppningar inte vara någon som har kvar den skulle jag uppskatta om någon åtminstone kommer ihåg vilken musik som var med.

Tack på förhand och återigen; ursäkta bumpet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...