Jump to content

Bully-Dog Eat Dog


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Huh. Han la inte in någon stinkbomb alls när jag gjorde det uppdraget. Jag tog boken och stack :unsure:

När man har klarat ut spelet, är det bara att driva runt då, och skiftar årstiderna fortfarande ?

Borde dom inte göra, årstiderna är ju typ indelade i kapitlen och dom är där bara under storyn, så det tror jag knappt.

Och sen har jag skottat snö nu :D två gånger dessutom, var någon längre bak som inte trodde man kunde göra de.

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde dom inte göra, årstiderna är ju typ indelade i kapitlen och dom är där bara under storyn, så det tror jag knappt.

Och sen har jag skottat snö nu :D två gånger dessutom, var någon längre bak som inte trodde man kunde göra de.

Det gör man som straffarbete va ? Istället för att klippa gräsmattan som man gör på sommaren ?

Någon mer än jag som har hittat piraten ?! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var finns det sjunkna skeppet? Är det svårt att slå ner han?

Bara gå i vattnet utanför skolan till höger och simma i mitten tills du ser skeppet. Han står på stranden vänster om skeppet. Nej det är inte svårt och du får bara en *spoiler*ful mössa.*slut på spoiler* Bara slöseri med tid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter fast på uppdraget där man ska ta sig till nördarnas högkvarter för att rekrytera dem i kampen mot football gänget, har kommit till biten då det står en lirare med en kanon och skjuter mot en, fattar inte hur man ska göra för att eliminera honom, har prövat skjuta på honom och dendär knappen/lampan/vad det nu är bredvid honom....

Redigerad av hunt3d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter fast på uppdraget där man ska ta sig till nördarnas högkvarter för att rekrytera dem i kampen mot football gänget, har kommit till biten då det står en lirare med en kanon och skjuter mot en, fattar inte hur man ska göra för att eliminera honom, har prövat skjuta på honom och dendär knappen/lampan/vad det nu är bredvid honom....

Menar du uppdraget när man ska bli "kung" över töntarna eller när man ska "utrota" sportfånarna :P?

Och tack Vice. och LunCh

Redigerad av SiXxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.hunt3d: Du ska skjuta på lampan, tror du måste står ganska långt fram och skjuta för att den ska gå sönder

BTW

Funderar att sätta mig och göra en karta med vart alla Rubber bands, gnomer och G&G korten är. Skulle någon vara intresserad över något sånt?

Vad händer om man tar sönder alla gnomer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som tycker att man borde få välja vilket "gäng" man skulle få vara med på sista chapter?

t ex att det finns 5 uppdrag på slutet , typ alla uppdrag handla om ett gäng, typ om man väljer Nördarnas uppdrag så skulle man få vara med i det, osv

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...