Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vi får ta å göra en multiplayer film någon dag du och jag Med nöje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Här är min senaste skapelse. http://www.youtube.com/watch?v=c10oTh6ZBuw Cool film. Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Cool film. Vad är det för spel? MX vs. ATV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 MX vs ATV Unleashed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ny MvA film. Jag kallar den One Man Army. http://www.youtube.com/watch?v=7FtjrYDnlpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ny MvA film. Jag kallar den One Man Army. http://www.youtube.com/watch?v=7FtjrYDnlpg Ganska bra, synd bara att du nästan aldrig visade när gubben landade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ganska bra, synd bara att du nästan aldrig visade när gubben landade. Jo, det blev ett litet fel med klippningen dära, Alla jag har visat den för har påpekat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Tycker att själva spelklippen som du filmat med fraps (eller liknande) laggar, kör med högre FPS på klippen när du filmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Tycker att själva spelklippen som du filmat med fraps (eller liknande) laggar, kör med högre FPS på klippen när du filmar Då kanske hans dator laggar iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Min första film någonsin: Click me lite dålig kvalitet kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Min första film någonsin: Click me lite dålig kvalitet kanske Störande med muspekaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Störande med muspekaren.. Jag vet. Kom på det efter dom 2 första klippen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Här kommer min Idiot Wars serie: Idiot War 1 Idiot War 2: Liberal Resistance Idiot Wars 3 Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ny MvA film. Jag kallar den One Man Army. http://www.youtube.com/watch?v=7FtjrYDnlpg Någonting jag har lärt mig när jag har spelat in diverse stuntfilmer är att ALLTID visa landningen så man vet om du klarade det..(no offence,den var riktigt härlig annars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Postade denna i OFP- tråden. Visserligen inte jag som har gjort den, men den är fantastiskt bra! http://video.google.com/videoplay?docid=-5...01665&hl=en Spel: Operation Flashpoint Mod: FFUR 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Andurmediaal Kill Jag och en polare dödar svåraste bossen på d2r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 31 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Andurmediaal Kill Jag och en polare dödar svåraste bossen på d2r d2 = Diablo 2?? r? Vad står R:et för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 d2 = Diablo 2?? r? Vad står R:et för Relived, D2R är privat-realm för Diablo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Relived, D2R är privat-realm för Diablo 2. Ni kommer säkert skratta åt mig, men vad är privat-realm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ni kommer säkert skratta åt mig, men vad är privat-realm? En server typ, asså, blizzard har ju en server (realm) som heter battle.net, D2R är en annan server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts