Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Håller på med en film nu.. Tyvärr är jag nybörjare och långt ifrån bra. Lägger nog upp lite meningslöst, sjukt våld I allafall. :shifty:

Skulle behöva musik då det är action och sen lite lugnare musik. Behöver också lite skräck musik. Hälst inte heavy metal.

Action, lugn, skräk... hm... ska allt vara en låt eller ska det vara olika låtar? För om det ska vara olika låter så kanske Static X - The Only (som action låt), Eminem - Sing for the moment (som lugn låt) och ingen aning om skräk låt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det finns andra sätt att skaffa Doom3, du behöver inte vara tjurig, det är ju inte du som ska ha musiken. :P

Nej, men det är inte alla som vill bryta mot lagen heller, därför bör ni inte uppmuntra han till det heller, om han nu inte skulle vilja det.. Själv bryter jag mot lagen, men jag uppmuntrar inte andra till det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det är inte alla som vill bryta mot lagen heller, därför bör ni inte uppmuntra han till det heller, om han nu inte skulle vilja det.. Själv bryter jag mot lagen, men jag uppmuntrar inte andra till det..

Vi upmanade han inte att ladda ner det, vi sa bara att det går att få tag på utan att köpa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...