Jump to content

Spelfilmer


n00dles
 Share

Recommended Posts

Hmm, vad heter spelet? Det såg nämligen kul ut. :lol:

World of warcraft, ett så MMORPG, läs mer om det i den officiella tråden eller på deras officiella hemsida ..

Ja, jag vet att att någon redan har svarat men.. men..

--

Detta kanske är lite offtopic.. men..

Kolla på denna först..

Och sen denna denna

Älska den som försöker imitera tjejen.. "weii weii" :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar inte :mellow:

Antar att de dom inte spelar inte förstår så bra..

Men altså, på den första filmen har ett sort antal personer sammarbetat under "många" timmar komma fram till den där bossen som alla buntar på och döda den, och förhoppnings vis få något som den droppar. Killen som man får se där, "snor" "allting", (väldigt dumt och taskigt gjort). På andra filmen är en parodi den första, altså, killen på denna gör samma sak, fast nu dödar man istället en mob i lvl 1 och det den droppar kan man knappast sätta något värde på.. så om man är en vanlig människa blir man inte sådär sur om nån ninja lootar vendortrash..

altså.. ja.. skrev säkert något fel där men, ungefär så? förstår du? det är kul.. det ska vara kul.. ._.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att de dom inte spelar inte förstår så bra..

Men altså, på den första filmen har ett sort antal personer sammarbetat under "många" timmar komma fram till den där bossen som alla buntar på och döda den, och förhoppnings vis få något som den droppar. Killen som man får se där, "snor" "allting", (väldigt dumt och taskigt gjort). På andra filmen är en parodi den första, altså, killen på denna gör samma sak, fast nu dödar man istället en mob i lvl 1 och det den droppar kan man knappast sätta något värde på.. så om man är en vanlig människa blir man inte sådär sur om nån ninja lootar vendortrash..

altså.. ja.. skrev säkert något fel där men, ungefär så? förstår du? det är kul.. det ska vara kul.. ._.

Ok, då var det som jag trodde ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på med en film när jag och min kompis slayar baal på olika svåprighetsgrader i Diablo II, om någon nu ens är intresserad ^^

Fast det lär ta tid innan vi kan döda honom på Hell, men vi har filmen från normal och nightmare, måste bara levla som idioter först >.<

Ante_Freeman, nice film, synd att det inte blir så bra kvalitet på bilden i videogoogle.

Tackar tackar

Glöm inte att om du inte har en registerad version av fraps så kan du bara spela in 30 sekunder per gång, och det står fraps.com högst upp på skärmen. :wub:

hehe jag fick sitta o trycka på den hela tiden på min film därför den hoppar lite (A) + att den är klippt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

James Blunt :shifty:

:unsure:

Håller på med en film nu.. Tyvärr är jag nybörjare och långt ifrån bra. Lägger nog upp lite meningslöst, sjukt våld I allafall. :P

Skulle behöva musik då det är action och sen lite lugnare musik. Behöver också lite skräck musik. Hälst inte heavy metal.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...