Jump to content

Vad hände med trådarna?


R2D2
 Share

Recommended Posts

Pratade med The Dude på msn, och precis som han säger så har alla trådar om Stells vara eller icke vara bara försvunnit.

Såg att Hultenius var inloggad för några timmar sen. Var det du får du gärna skriva det någonstans.

Känns inte så jätteviktigt att gömma dom för att vi ska slippa skämmas när dom dras upp om några år, bättre att ha dom kvar så att alla som är missnöjda med Stellan vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag inget förutom hoppar glädjeskutt till åsynen av deras försvinnande. Till allas lycka kan forumet rulla på likt det ska; bekymmerslöst. Och så länge jag slipper vittna några fler barnsligheter i stil med det nyss [förhoppningsvis] avslutade tjohejset, kan ni räkna med att jag blir kvar på forumet en tid till.

Vi var one toke over the line, om inte mer. Dags att fimpa.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Aug 18 2006, 18:17' post='750944]

Trådarna är antagligen flyttade till ett dolt forum där vi medlemmar ej har access, finner det inte troligt att de har raderats.

Man får ju verkligen hoppas att ingen har blivit bannlyst pga vad de röstade på :rolleyes:

BOT

Varför finner du det troligt? En hel del trådar raderas. (Förvisso vad vi tror i alla fall)

VICE.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ingen anledning att radera dessa trådar enligt mig, för det första så var det en hel del inlägg som var rena kränkningar och påhopp, vilket strider mot forumets regler. Och för det andra så så tror jag inte dom bara raderar så stora trådar hux flux.

Därför tror jag att trådarna fortfarande finns någonstans, sen vilka som kan se dem, det vet jag inte.

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...