Jump to content

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006 ?

SallaD
 Share

Vilka ska du rösta på i Riksdagsvalet 2006?  

160 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är för att man inte kan lova något när det gäller fildelning.

Du kan inte bara lova att upphovsrättskyddat material ska bli fritt att införskaffa gratis för allmänheten om inte upphovsrättsmannen går med på det.

Dumbom - wewt, vi har lika åsikter ser det ut som. ;)

Uhm, dude, det var lagligt för lite mer än ett år sedan. Men nu talar vi heller inte om att skaffa materialet utan kopior av materialet. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 377
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur ända in i helvete kan man rösta på Moderaterna? Tala om det för mig.

Moderaterna har aktivt motarbetat varje ny högskola sedan 1970-talet med ett undantag (Blekinge tekniska högskola). Sedan 1990 har de röstat emot Malmö högskola, Södertörns högskola, samt högskolan på Gotland. Moderaterna var moståndare till att Karlstad, Växjö och Örebro blev universitet 1999.

Har de något emot utbildning, eller?

Och tro mig, det är inte bara inom utbildning som deras åsikter är fakkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ända in i helvete kan man rösta på Moderaterna? Tala om det för mig.

Moderaterna har aktivt motarbetat varje ny högskola sedan 1970-talet med ett undantag (Blekinge tekniska högskola). Sedan 1990 har de röstat emot Malmö högskola, Södertörns högskola, samt högskolan på Gotland. Moderaterna var moståndare till att Karlstad, Växjö och Örebro blev universitet 1999.

Har de något emot utbildning, eller?

Och tro mig, det är inte bara inom utbildning som deras åsikter är fakkade.

M insåg att dem behövde ändra på sig efter valet -02, som blev ett dåligt för dem. Så under Reinfeldts ledning har dem genomgått större reformer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor