skribb Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Det är för att man inte kan lova något när det gäller fildelning. Du kan inte bara lova att upphovsrättskyddat material ska bli fritt att införskaffa gratis för allmänheten om inte upphovsrättsmannen går med på det. Dumbom - wewt, vi har lika åsikter ser det ut som. Uhm, dude, det var lagligt för lite mer än ett år sedan. Men nu talar vi heller inte om att skaffa materialet utan kopior av materialet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Lade precis min röst på Moderaterna i Skolvalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Uhm, dude, det var lagligt för lite mer än ett år sedan. Men nu talar vi heller inte om att skaffa materialet utan kopior av materialet. Ja, men det blev ju olagligt p g a att upphovsrättsmännen protesterade. Tihi, mangaface- Kimberly slumpades fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/pol1.JPG Är så gott som helt höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Uhm, dude, det var lagligt för lite mer än ett år sedan. Det var ju dock inte för att man tyckte att det var okej utan för att lagen inte riktigt hängde med i teknikutvecklingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Piratpartiet (Som i skolvalet ) (är inte röstmyndig men blubb.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Hasta la victoria siempre...typ Lasse-man fick min röst i skolvalet. Redigerad 13 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Lasse-man fick min röst i skolvalet. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vad är skolvalet fö någor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Har ni redan haft skolval? Vår skola har det på fredag, kommer förmodligen rösta på Piratpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vet inte om denna är postad men gör testet och se vad du blir. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4453...amp;lpos=lasMer - Jag blev miljöpartist De tre som jag fick flest procent i var: V 60% Mp 57% S 54% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Har ni redan haft skolval? Vår skola har det på fredag, kommer förmodligen rösta på Piratpartiet. Vi har det oxå på fredag. Har inte en blekast om vilka jag ska rösta på, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Hur ända in i helvete kan man rösta på Moderaterna? Tala om det för mig. Moderaterna har aktivt motarbetat varje ny högskola sedan 1970-talet med ett undantag (Blekinge tekniska högskola). Sedan 1990 har de röstat emot Malmö högskola, Södertörns högskola, samt högskolan på Gotland. Moderaterna var moståndare till att Karlstad, Växjö och Örebro blev universitet 1999. Har de något emot utbildning, eller? Och tro mig, det är inte bara inom utbildning som deras åsikter är fakkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vi ska ha skolval imorgon men jag fattar inte varför. Vad går det ut på? Är det bara på lek. För vi är ju inte myndiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Vi ska ha skolval imorgon men jag fattar inte varför. Vad går det ut på? Är det bara på lek. För vi är ju inte myndiga? Även fastän vi inte är myndiga så har vi nog åsikter. Inte jag dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur ända in i helvete kan man rösta på Moderaterna? Tala om det för mig. Moderaterna har aktivt motarbetat varje ny högskola sedan 1970-talet med ett undantag (Blekinge tekniska högskola). Sedan 1990 har de röstat emot Malmö högskola, Södertörns högskola, samt högskolan på Gotland. Moderaterna var moståndare till att Karlstad, Växjö och Örebro blev universitet 1999. Har de något emot utbildning, eller? Och tro mig, det är inte bara inom utbildning som deras åsikter är fakkade. M insåg att dem behövde ändra på sig efter valet -02, som blev ett dåligt för dem. Så under Reinfeldts ledning har dem genomgått större reformer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 M insåg att dem behövde ändra på sig efter valet -02, som blev ett dåligt för dem. Så under Reinfeldts ledning har dem genomgått större reformer. Det hoppas jag verkligen... en gång i tiden var moderaterna emot rösträtt för fattiga & kvinnor till och med. Nej fy fan alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Nu tror jag att jag evt hur jag ska rösta men det är inget jag ska berätta för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Även fastän vi inte är myndiga så har vi nog åsikter. Inte jag dock. Ja, men varför sak man göra det. De räknas ju ändå inte. Aja, ignonera min fråga då. Jag struntade ändå i att rösta där idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Röstade på Moderata Samlingspartiet idag på skolvalet. Nu lutar jag huvudet bakåt och känner, fan, nu har jag gjort det som står i mänsklig makt, skönt på sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts