Jump to content

Diablo II, Svårighetsgrader


eXotic
 Share

Recommended Posts

lvl 55 känns som att sega ut på det lite.

Ptshja, beror på vilken klass man är. Melee-klasser behöver lite mer levels än t.ex. sorceress och amazon, då de två inte blir träffade lika mycket. Och om man rushar till Baal-runs, så brukar det inte vara som så att man har så bra gear. Så de där Fallen på Nightmare slår en som ett Mach 3 flygplan i nyllet. y'know.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ptshja, beror på vilken klass man är. Melee-klasser behöver lite mer levels än t.ex. sorceress och amazon, då de två inte blir träffade lika mycket. Och om man rushar till Baal-runs, så brukar det inte vara som så att man har så bra gear. Så de där Fallen på Nightmare slår en som ett Mach 3 flygplan i nyllet. y'know.

Mjo, been there, done that så att säga. Alltid lika kewl att göra cave på act1 som nybliven NM'are och corpserunna skiten typ 200 gånger enbart för en skillpoint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, been there, done that så att säga. Alltid lika kewl att göra cave på act1 som nybliven NM'are och corpserunna skiten typ 200 gånger enbart för en skillpoint.

När jag kom till Nightmare på min assassin hade jag helt och hållet glömt hur mycket mer ont det gör på nightmare. Det vill säga, att jag förlorade en hel jävla del pengar på att få tillbaka mitt gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Bump lite, tog upp D2 igen när mina kompisar levlade och kunde spana NM games åt mig... :lol:

Level 89 atm, saknar bara en trangdel!

Har även lyckats fixa insight och TR hjälm åt min kära merc. :)

Edit: Yes! :naughty:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump!

Jag har gått och blivit Beroende av D2 nu. Har levlat upp en hammerdin men jag insåg att det jag behöver mest just nu är en MF Sorc. Så det är vad jag levlar just nu, den är 69 atm och om någon vill ha boost så kan jag göra det. Vill ha en spelpartner. :P

Btw, är Ali Baba svärdet värt något? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...