Jump to content

För lite aktiva mods/admins


I lol
 Share

Recommended Posts

Jag tycker det är allt för lite aktiva Mods/admins nu över sommaren.

Anledningen är antagligen att dom har mycket annat att göra nu när det är sommar.

Skulle det inte vara bätre att skaffa några tillfälliga mods nu över sommaren?

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ser mer aktivitet så rapportera fler inlägg. Av rätt självklara anledningar är många inne mindre nu under sommarlovet, så ofta blir det att bara kolla vad som är rapporterat och sen inget mer. För tillfället blir det kanske 1-2 rapporteringar om dagen, vilket ger ett intryck av att det är rätt lugnt för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill du ser mer aktivitet så rapportera fler inlägg. Av rätt självklara anledningar är många inne mindre nu under sommarlovet, så ofta blir det att bara kolla vad som är rapporterat och sen inget mer. För tillfället blir det kanske 1-2 rapporteringar om dagen, vilket ger ett intryck av att det är rätt lugnt för tillfället.

Det är väl inte medlemmarnas ansvar att tipsa er för att ni sedan ska klicka på en enda liten länk? Istället för att sitta och vänta på att någon ska rapportera spam så kan ni väl själva klicka runt och hitta dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl inte medlemmarnas ansvar att tipsa er för att ni sedan ska klicka på en enda liten länk? Istället för att sitta och vänta på att någon ska rapportera spam så kan ni väl själva klicka runt och hitta dom?

Ja självklart. Men om en medlem nu råkar stöta på något som är opassande, varför inte göra oss och resten av forumet en tjänst och rapportera det så moderatorkåren ser det omedelbart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, självklart bör man göra det om man kan, har tid eller om man vill, men du får dig att låta som om medlemmarnas brist på rapporteringar och stöd är huvudskälen till att moderatorerna inte är aktiva...

Nej, det får han inte. Han sa tydligt att aktivitetsnivån är lägre då det är sommartider just nu. Det är lättare för en medlem att rapportera 1 tråd/post, än för en moderator/admin att leta igenom hela forumet efter spam och dylikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Låter som att vissa här vill bli mods. (:!!!:)

Klart vissa vill bli mods och ha makt >_<

Jag snackar om någon tillfällig moderator,

nu medan det är sommar.

Så det finns några fler % chans att det finns någon tillgänglig när någon spammar forumet.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Skulle bli kaos om det skulle finnas tillfelliga mods. Som vanligt so skulle det sekert finnas non lustigkurre som skulle banna alla for att ha kul... Formodligen er det derfor det inte finns tillfelliga mods osv.

Du har nog rätt.

Är väl bättre här på forumet nu när KalleR är tillbaks :huh::):D:P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle bli kaos om det skulle finnas tillfelliga mods. Som vanligt so skulle det sekert finnas non lustigkurre som skulle banna alla for att ha kul... Formodligen er det derfor det inte finns tillfelliga mods osv.

Bara jag som tvekar på att en "lustigkurre" skulle få den posten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W0rd, spam är kul.

Är det någon mer av dom 8000 medlemmarna som ska skriva att SlewME skulle vara en bra kandidat?

Jag tror alla fattar vinkeln.

W0rd, visst är det?

Seriöst jag ser inget spam i tråden, tråden startade en disskusion om tillfälliga mods, dom flesta tycker att SlewME skulle passa bra som det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...