Jump to content

För lite aktiva mods/admins


I lol
 Share

Recommended Posts

W0rd, visst är det?

Seriöst jag ser inget spam i tråden, tråden startade en disskusion om tillfälliga mods, dom flesta tycker att SlewME skulle passa bra som det.

Jag tror faktiskt Hultenius själv klarar av att välja en tillfällig mod om det någon gång skulle bli aktuellt med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag svårt att tro. Hur fan ska han ha det omdömet om han själv bara är aktiv en gång per vecka, om inte mindre?

Det argumentet kör du alltid med SlewME, men hur vet du att han inte är aktiv?! Han kan ju logga in utan att vi ser det.

Dessutom är du själv inte särskillt aktiv på din CS server. Och där behövs deltagande från dig för att hålla den vid liv. Visserligen är det somamr och folk spelar mindre men du måste vara lite mer aktiv där.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det argumentet kör du alltid med SlewME, men hur vet du att han inte är aktiv?! Han kan ju logga in utan att vi ser det.

Dessutom är du själv inte särskillt aktiv på din CS server. Och där behövs deltagande från dig för att hålla den vid liv. Visserligen är det somamr och folk spelar mindre men du måste vara lite mer aktiv där.

Ja, för att han har själv sagt att han är inne en gång per vecka. Skaffa fakta innan du gapar efter mer.

Att jämföra min cs-server med ett webbforum är ganska fånigt. En anledning till varför jag inte är aktiv är för att jag som sagt prioriterar annat eftersom att inga spelar där.

Prioriterar bla. mitt webbhhotell och community, likväl som hultan inte prioriterar GTAsajten.

Varför i helvete ska du blanda in mig ? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det argumentet kör du alltid med SlewME, men hur vet du att han inte är aktiv?! Han kan ju logga in utan att vi ser det.

Jag hade tyvärr ingen aning om att forumet varit nere ett helt dygn. Jag är bara inne på forumet en gång i veckan och på övrig tid litar jag blint på att medlemmar rapporterar allvarliga fel till mailadressen webmaster@gtasajten.com - vilket även uppmanas då allvarliga fel uppkommer.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, ser bara ingen anledning att dra in mig i en diskussion som inte är om MIG. Han drog bara upp det för att rövslicka hultan, dock gick det inget vidare då jag hade rätt i den frågan. :)

Hel*vete heller att jag rövslickar Hultan.

Tycker bara att du ibland kritiserar han lite väl mycket. Så länge forumet funkar så behöver han inte vara inne dagligen. Modsen sköter det ju fint åt honom. Och han prioriterar sajten före forumet.

Sen, visst jag hade fel, du hade rätt, han är han bara inne c:a en gång i veckan (antagligen max, vilket är lite) vilket KalleR förtydligade ordentligt.

Men detta hade vi redan rett ut innan eller hur SlewME?!

Sedan är det bara tramsigt av A.A att kommentera inlägget av dig. Inte det minsta nödvändigt eller intressant att veta om det är känsligt eller ej för dig.

Disskutionen var utredd och avslutad och det känns onödigt att blåsa liv i den igen.

Tycker vi lägger ner den igen och no hard feelings hoppas jag. :(

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hel*vete heller att jag rövslickar Hultan.

Tycker bara att du ibland kritiserar han lite väl mycket. Så länge forumet funkar så behöver han inte vara inne dagligen. Modsen sköter det ju fint åt honom. Och han prioriterar sajten före forumet.

Sen, visst jag hade fel, du hade rätt, han är han bara inne c:a en gång i veckan (antagligen max, vilket är lite) vilket KalleR förtydligade ordentligt.

Men detta hade vi redan rett ut innan eller hur SlewME?!

Sedan är det bara tramsigt av A.A att kommentera inlägget av dig. Inte det minsta nödvändigt eller intressant att veta om det är känsligt eller ej för dig.

Disskutionen var utredd och avslutad och det känns onödigt att blåsa liv i den igen.

Tycker vi lägger ner den igen och no hard feelings hoppas jag. :(

Ok, fel av mig att använda rövslick, varför jag gjorde det var för att du hoppade på mig utan någon som helst fakta. Dock redde vi ut det som sagt, diskussionen hade aldrig börjat om inte A.A kommit med sina idiotiska kommentarer (se: senaste). Smått osmart och oklokt att dra upp tråden som var över 1 vecka gammal om man inte har något att tillföra. :)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stå för det du säger.

Ingen nämd ingen glömd.

Eh va?! Jo nämn gärna vem! Vem skulle inte står för vad man sagt?

Båda gör ju det!

Jag har aldrig sagt att jag slickar r*v på Hultan således kan jag inte stå för det. Att jag påstod att han mycket väl kunde tänkas vara online oftare än vad vi tror sa jag att jag hade sagt, men det är inget jag har eller tänker be om ursäkt för eftersom det är vad jag trodde.

Att jag sedan gemför det med SlewME´s server var en ganska dåligt gemförelse med tankte på att det i ena fallet handlar om en server och i det andra ett forum. Skulle vara bätte att gemföra med hans comunnity i så fall. Vilket fall som helst stod jag för det med. Så slutgilitgit kan det omöjligen vara mig du menar som inte står för vad jag säger.

Då dyker en annan fråga upp, vad har SlewME sagt som han inte står för...?

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh va?! Jo nämn gärna vem! Vem skulle inte står för vad man sagt?

Båda gör ju det!

Jag har aldrig sagt att jag slickar r*v på Hultan således kan jag inte stå för det. Att jag påstod att han mycket väl kunde tänkas vara online oftare än vad vi tror sa jag att jag hade sagt, men det är inget jag har eller tänker be om ursäkt för eftersom det är vad jag trodde.

Att jag sedan gemför det med SlewME´s server var en ganska dåligt gemförelse med tankte på att det i ena fallet handlar om en server och i det andra ett forum. Skulle vara bätte att gemföra med hans comunnity i så fall. Vilket fall som helst stod jag för det med. Så slutgilitgit kan det omöjligen vara mig du menar som inte står för vad jag säger.

Då dyker en annan fråga upp, vad har SlewME sagt som han inte står för...?

Men varför tror du jag skriver, "ingen nämnd ingen glömd"?

Joo för att slippa eftertjat. MIN ÅSIKT. Ingen som behöver försvara sig gentemot mig.

Chilla.

Haha, orka gnälla om detta.

EDIT: Skrivihop

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför tror du jag skriver, "ingen nämnd ingen glömd"?

Joo för att slippa eftertjat. MIN ÅSIKT. Ingen som behöver försvara sig gentemot mig.

Chilla.

Ey chilla yao!

Nu kan ju du vara snäll och berätta vad det är för något i och med att du var så jävla smart att yttra dig från första början.. Smart grabben.

Din åsikt är jävligt fuckt och FEL om du inte berättar vad den är då den handlar om mig.

EDIT,

Vem fan är det som gnäller? Besserwisser.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ey chilla yao!

Nu kan ju du vara snäll och berätta vad det är för något i och med att du var så jävla smart att yttra dig från första början.. Smart grabben.

Din åsikt är jävligt fuckt och FEL om du inte berättar vad den är då den handlar om mig.

Haha. Errm. Ja.

Jaså du, du vet att den handlar om dig.. Hur du nu kan vara så säker på det... Då behöver jag ju inte berätta?

Nej du grabben, dags att chilla lite kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Errm. Ja.

Jaså du, du vet att den handlar om dig.. Hur du nu kan vara så säker på det... Då behöver jag ju inte berätta?

Nej du grabben, dags att chilla lite kanske?

Vet inte vad det handlar om, men du har en förmåga att hacka på mig, därav. Jag skulle inte fråga om jag visste.

Förmodligen har du för lite stake för att berätta för att det är så jävla patetiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad det handlar om, men du har en förmåga att hacka på mig, därav. Jag skulle inte fråga om jag visste.

Förmodligen har du för lite stake för att berätta för att det är så jävla patetiskt.

Yes, stämmer till 100 %.

Hur kan du veta så mycket?

Man blir alltid lika förundrad. :)

Om vi ska diskutera ämnet så vet vi alla att det inte lär bli några "temporära mods/admins" på ett tag...

Och ja, tråden har spårat ur....

Och ja, jag har medverkat i det.. Sorry. Shit happens.

Men nu har vi nog sagt vad som behöver sägas, vidare diskussioner med mig eller någon annan så är det välkommet att höra av sig genom PM.

Låååst.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...