Jump to content

Ett fusk


Edino
 Share

Recommended Posts

Asså helvete va förbannad ja blir på personer som fuskar sig igenom storyn i spel ;) (speciellt gta) du snubben om du inte klarar av det uppdraget så ska du FÖRSÖKA IGEN för helvete jag klarade det på första försöket så du borde ju kunna klara det.(om du nu inte är 10 år) varför ska man lägga ut ca 500 spänn på ett spel om man tänker fuska sig igenom det!? herregud man köper ju ett spel för att lixom ha kul med det, och om man får utmaningar(vilket man vill) så är det ju bara kul! lägga ut stålar på att fuska sig igenom ett spel vafan får man ut av det? ja du kan ju tammejfaan inte skryta nånstans att du klarat ut det! för det har man inte om man fuskar... :)

OBS: no offence. hehe

ps. ja vet att just lcs kostar runt 300 kr. tänkte bara säga det innan nån dryg liten näsvis besserwisser börjar tjafsa att jag sagt att gta lcs kostar 500 spänn. HAHA in your face bitch :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså helvete va förbannad ja blir på personer som fuskar sig igenom storyn i spel ;) (speciellt gta) du snubben om du inte klarar av det uppdraget så ska du FÖRSÖKA IGEN för helvete jag klarade det på första försöket så du borde ju kunna klara det.(om du nu inte är 10 år) varför ska man lägga ut ca 500 spänn på ett spel om man tänker fuska sig igenom det!? herregud man köper ju ett spel för att lixom ha kul med det, och om man får utmaningar(vilket man vill) så är det ju bara kul! lägga ut stålar på att fuska sig igenom ett spel vafan får man ut av det? ja du kan ju tammejfaan inte skryta nånstans att du klarat ut det! för det har man inte om man fuskar... :)

OBS: no offence. hehe

ps. ja vet att just lcs kostar runt 300 kr. tänkte bara säga det innan nån dryg liten näsvis besserwisser börjar tjafsa att jag sagt att gta lcs kostar 500 spänn. HAHA in your face bitch :P

Skit i om han fuskar, det är inte dina pengar han gör av med?

Edino: Jag råder dig till att försöka klara spelet utan fusk, men om du nu promt måste fuska så. Vet inte om något vanligt odödlighetsfusk men livfusket för PS2 (Vet inte om det är samma för både PS2 och PSP) ska i alla fall vara L1, R1, X, L1, R1, Fyrkant, L1, R1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du "the balla" jag tycker att man ska fuska. jag menar på att om man inte är så bra på att klara uppdragen så kan det ju vara bra med ett fusk, så att man klarar det. och du säger att man gör det tråkigt för sig själv. det är just det man inte gör. för om man inte är så bra så kan det vara bra med ett fusk så att man klarar av det för det är ju kanske inte så kul att bara sitta med en psp i handen och ett gta spel i omman inte ens klarar ett uppdrag. så stå på er era fuskare ni gör er själva glada.

//niclas ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du "the balla" jag tycker att man ska fuska. jag menar på att om man inte är så bra på att klara uppdragen så kan det ju vara bra med ett fusk, så att man klarar det. och du säger att man gör det tråkigt för sig själv. det är just det man inte gör. för om man inte är så bra så kan det vara bra med ett fusk så att man klarar av det för det är ju kanske inte så kul att bara sitta med en psp i handen och ett gta spel i omman inte ens klarar ett uppdrag. så stå på er era fuskare ni gör er själva glada.

//niclas ^_^

Om du fuskar dig igenom uppdrag är du inte bra på gta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du "the balla" jag tycker att man ska fuska. jag menar på att om man inte är så bra på att klara uppdragen så kan det ju vara bra med ett fusk, så att man klarar det. och du säger att man gör det tråkigt för sig själv. det är just det man inte gör. för om man inte är så bra så kan det vara bra med ett fusk så att man klarar av det för det är ju kanske inte så kul att bara sitta med en psp i handen och ett gta spel i omman inte ens klarar ett uppdrag. så stå på er era fuskare ni gör er själva glada.

//niclas :lol:

Inget är "rätt" eller "fel", man gör som man själv känner för.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså helvete va förbannad ja blir på personer som fuskar sig igenom storyn i spel ^_^ (speciellt gta) du snubben om du inte klarar av det uppdraget så ska du FÖRSÖKA IGEN för helvete jag klarade det på första försöket så du borde ju kunna klara det.(om du nu inte är 10 år) varför ska man lägga ut ca 500 spänn på ett spel om man tänker fuska sig igenom det!? herregud man köper ju ett spel för att lixom ha kul med det, och om man får utmaningar(vilket man vill) så är det ju bara kul! lägga ut stålar på att fuska sig igenom ett spel vafan får man ut av det? ja du kan ju tammejfaan inte skryta nånstans att du klarat ut det! för det har man inte om man fuskar... :lol:

OBS: no offence. hehe

ps. ja vet att just lcs kostar runt 300 kr. tänkte bara säga det innan nån dryg liten näsvis besserwisser börjar tjafsa att jag sagt att gta lcs kostar 500 spänn. HAHA in your face bitch :D

Varför blir du förbannad av det?

Vem sa att han inte hade försökt igen? Och han fuskar, lägger ut pengar på vad han vill, det finns nog 10åringar som äger dig i gta.

Han var i behov att hjälp vid det tillfället, så han tänker använda fusk va du än säger.

Snälla du, tänk innan du skriver nått.

OT: Jag testade att söka på google, och hittade inget speciellt.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...