Jump to content

Förbjuda alla onödiga polls?


Panimala
 Share

Recommended Posts

Ptja, det har kommigt en våg med riktigt, riktigt onödiga polls. Alltså vafan, hur man pissar? :lol: Skulle vara skönt om fortsatta onödiga polls slängdes i papirkorb omedelbums.

EDIT: Oj, den här kanske skulle ligga i GTAsajten - Forumet.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det har kommigt en våg med riktigt, riktigt onödiga polls. Alltså vafan, hur man pissar? :lol: Skulle vara skönt om fortsatta onödiga polls slängdes i papirkorb omedelbums.

EDIT: Oj, den här kanske skulle ligga i GTAsajten - Forumet.

Kolla papperskorgen nästa, och håll ett öga på dom pinnade topicarna i allmänt. Ska knåpa ihop nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, låt folk skapa "onödiga" polls. Bara de inte bryter mot reglerna eller är spamm. (fast var går gränsen?!)

Lite innan "Toalettpapper" och "Hur pissar du?".

Alltså inget som innehåller stötande material.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Linjen går när saker blir orelevant!

Ingen normal människa bryr sig hur du torkar dig i röven.

Jo du har rätt, men vem avgör (modsen, jag vet, men vi ser saken objektivt nu... ) vad som är relevant eller ej?!

Jag är ungefär lika intresserad av hur du torkar dig i baken som jag är av att veta om du ansar dig eller ej, men vad tycker han brevid mig?!

Håller med om att det är upp till er att avgöra om en poll är orelevent och bör låsas eller ej.

Men ni kan inte hybernata någon (vilket jag varken påstår att ni gör eller har gjort, men med tanke på en del tankar på hårdare regler...) för en poll om tex toalettvanor när ni låter en lika ointressant poll som tex. ansning leva vidare.

Poängen jag vill lägga fram är att de regler/anvisningar du kommer att klistra i "Allmänt" omöjligen kommer att kunna definera en "onödig poll"

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo du har rätt, men vem avgör (modsen, jag vet, men vi ser saken objektivt nu... ) vad som är relevant eller ej?!

Jag är ungefär lika intresserad av hur du torkar dig i baken som jag är av att veta om du ansar dig eller ej, men vad tycker han brevid mig?!

Håller med om att det är upp till er att avgöra om en poll är orelevent och bör låsas eller ej.

Men ni kan inte hybernata någon (vilket jag varken påstår att ni gör eller har gjort, men med tanke på en del tankar på hårdare regler...) för en poll om tex toalettvanor när ni låter en lika ointressant poll som tex. ansning leva vidare.

Poängen jag vill lägga fram är att de regler/anvisningar du kommer att klistra i "Allmänt" omöjligen kommer att kunna definera en "onödig poll"

Inte allt för ofta jag håller med dig, men här instämmer jag till fullo. :o Visa ord, Vice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...