Jump to content

TV-serier


aKi
 Share

Recommended Posts

Mjo, jag ska inte dömma serien innan jag har sett den. Men jag kan inte låta bli att föreställa mig Dr. Evil med sin katt när man hör "bekämpa en maktgalen miljonär som vill ha deras DNA"

Men som sagt, serien blir otroligt bra. Det är bara att vänta och se.

När börjar den sändas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vet inte riktigt. September skulle jag tro.

The 4400 handlar om 4400 människor som under de senaste 100 åren försvunnit under mystiska förhållanden och sedan återvänder till jorden genom en stor boll av ljus utan att ha åldrats och besitter makalösa krafter. Men de vanliga människorna börjar genast att hata The 4400. En av The 4400 bestämmer sig för att föra samman alla 4400 i en orginisation medans 2 federala agenter försöker att hålla ordning på allt och stoppa ett oundvikligt krig.

Påminner väldigt mycket om X-Men (Utan superhjälte delen) fast en aning mjukare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt. September skulle jag tro.

The 4400 handlar om 4400 människor som under de senaste 100 åren försvunnit under mystiska förhållanden och sedan återvänder till jorden genom en stor boll av ljus utan att ha åldrats och besitter makalösa krafter. Men de vanliga människorna börjar genast att hata The 4400. En av The 4400 bestämmer sig för att föra samman alla 4400 i en orginisation medans 2 federala agenter försöker att hålla ordning på allt och stoppa ett oundvikligt krig.

Påminner väldigt mycket om X-Men (Utan superhjälte delen) fast en aning mjukare.

Det låter spännande. Ska följas i höst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns bara en Tv-serie, och den klår allt motstånd och det är Alias! Visserligen så har jag aldrig sett ett avsnitt på Tv:n, jag köpte DVD-boxarna direkt, då kan man se ett avsnitt varje dag! :blink:

I övrigt så är det juh bara att se Simpsons i kronologisk ordning, hehe.

Tycker även att Morden i Midsomer äger...

GO! ALIAS, GO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, då har man kollat igenom ännu en tv-serie och jag behöver något nytt att titta på.

Så vet ni någon bra tv-serie att tipsa om så go ahead.

Tycker inte om:

Lost.

Dark Angel!

Har hela schabraket på DVD, och det finns en stor community, trors att serien lades ner efter sesong 2 (som för övrigt sändes 2001-2002 i USA)...

Skitgo serie med en blandning av mer och mindre seriöst innehåll...

*EDIT*

Se sesong 1 FÖRST.

Tvåan var rätt mysko, och kändes mest som en kassako, även om den var bra för det mesta.

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste tipsa om Fastline som visades på Kanal 5 för rätt längesedan. Helt underbar serie, grymt häftig. Har för mig att den ska börja sändas igen inom en snar framtid, hade verkligen varit kul!

Ahh! så jävla bra serie asså! men... det hette Fastlane men vem bryr sig :D !

Länk till Fastlane Introt

Bild:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...