Jump to content

TV-serier


aKi
 Share

Recommended Posts

Måste tipsa om Fastline som visades på Kanal 5 för rätt längesedan. Helt underbar serie, grymt häftig. Har för mig att den ska börja sändas igen inom en snar framtid, hade verkligen varit kul!

Åå jag älskade den serien. Men den hade bara en säsong. Jag tror den gick på Fox.

Fox har fått mycket kritik i USA för att ha lagt ner flera bra serier.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du ännu inte upptäckt Arrested Development, så är det banne mig hög tid att du gör det nu. Ge den en chans. Jag var skeptisk till en början, men när jag väl hade sett några avsnitt så insåg jag att detta fan i mig var det roligaste sedan Seinfeld.

Även om jag inte brukar gilla när amerikanarna gör egna versioner av brittiska serier (Coupling, någon?) så måste jag säga att US versionen av "The Office" i många avseenden är bättre än originalet. Jag vet dock inte om det kommer hålla i sig, jag gillade inte hur säsong två slutade. Men vi får väl se hur det blir med den saken.

Bleh, skulle skriva Veronica Mars, men du har ju den på din lista, så det får väl kvitta. ... dumdidum... dumdidum... Veronica Mars. HAH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har du inte kollat in "It's always sunny in Philadelphia" måste du nästan göra det. Dom två senaste avsnitten var hysteriskt roliga.

"Dennis and Dee Go On Welfare" - Dennis och Dee blir beroende av crack bara för att dom ska kunna få ut pengar från welfare-programmet.

"Mac Bangs Dennis' Mom" - Och som hämnd försöker naturligtvis Dennis ligga med Macs morsa, och senare även med Charlies morsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inte kollat in "It's always sunny in Philadelphia" måste du nästan göra det. Dom två senaste avsnitten var hysteriskt roliga.

"Dennis and Dee Go On Welfare" - Dennis och Dee blir beroende av crack bara för att dom ska kunna få ut pengar från welfare-programmet.

"Mac Bangs Dennis' Mom" - Och som hämnd försöker naturligtvis Dennis ligga med Macs morsa, och senare även med Charlies morsa.

Kollade på lite småklipp och det verkade bra. Ska kolla närmre på It's always sunny in Philadelphia och Arrested Development när jag är klar med 24. Tack tack :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...