Jump to content

RC-topicen!


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min första bil som jag kommer ihåg hade jag skojj med

Fick den i julklapp (billigt skit)

Den hade strålkastare medmera

Första gången jag körde den kraschade jag backspeglarna :P

Min andra bil var också rolig

Enakompis köpte likadan och när vi skulle köra så kunde man styra varandras

Gick i 1:an eller 2:an första bilen och andra gick jag i 3:an

Oops

Har haft en ännu äldre bil, fast den har jag inge minne av att jag har kört den, antenn ser ut som ett sugrör

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ok. Har bara ~b 1800 - 2100kr..

Soo..

En stor monstertruck som är hela 72 cm lång och 44 cm bred. Med stora monsterhjul på 16 cm i diameter kan den köra över de flesta andra radiostyrda bilar och andra stora hinder. Bilen levvereras med en 12 volts ack till drivningen, laddare (230V), rattradio, lackad kaross. Komplettera med 8 st R6 batterier (52-90-04) till rattradion.

799,00 kr

Färdigmonterad monster truck ifrån Traxxas med 2 kanals radiostyrning inmonterad. Så du snabbt kommer ut i terrängen. Karossen är ProGraphix lackerad som t.o.m. proffsen har svårt att åstadkomma, dekaler sätter du på själv. Bilen är utrustad med Stinger 20 varvs motor, dubbla polhemsknutdrivaxlar, kullagrad växellåda, differential, justerbar slirkoppling, justerbar toe-in fram, mekaniskt fartreglage med back, servoräddare, oljestötdämpare. 2,2” nylonfälgar med ”Terra” mönstrade däck.

• RWD.

• Stinger 20v elmotor.

• Oljestötdämpare.

• Traxxas radiostyrning.

• Färdiglackad ProGraphixkaross.

• Längd 440 mm, bredd 324 mm, höjd 241 mm.

• Markfrigång 60-90 mm.

KOMPLETTERA MED!

• 8 st R6 (AA) batterier (till sändaren)

• 7,2V acc

• Laddare.

2395,00 kr

Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris!

Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare.

Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart!

UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad.

Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier

ingår ej).

Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm.

Vikt körklar: ca 1300 gram.

1995,00 kr

Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris!

Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare.

Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart!

UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad.

Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier

ingår ej).

Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm.

Vikt körklar: ca 1300 gram.

1995,00 kr

Nån av dom?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med UNO-serien har Thunder Tiger producerat en bra Nitrobil för nybörjare till ett sensationellt lågt pris!

Individuellt avfjädrande framhjul kombinerat med en avfjädrad bakvagn med stötdämpare.

Den låga vikten kombinerat med den vassa PRO12BX(P) ger mycket hög toppfart!

UNO bilarna levereras i Super Combo utförande, vilket innebär att de är förmonterade till 99% och att en rattradio ingår! Servon är monterade, linkaget är injusterat och karossen är lackerad.

Det enda som återstår är att montera batterier i radion (batterier

ingår ej).

Levereras med Thunder Tigers nya rattradio med både styrutslagsbegränsning och ändlägesjustering på gas och broms! Skala: 1:10, längd:320 mm, bredd: 200 mm.

Vikt körklar: ca 1300 gram.

1995,00 kr

Join the subaru crew :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var på väg å köpa en Inferno DX från en kille, så hade han sålt den för 30 minuter sen.

Vi hade diskuterat priset bara 10 minut innan han sålde.

Efter det orkade jag inte börja söka efter ny, för den såg riktigt fräsch ut och värd pengarna,

topphastighet på runt 90 km/h.

Fast man skulle ju vilja ha en..

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 3st metanolbilar och tävlar i motala!

Håller på att bygga en airboat med.

Ska nog ta en bild nån dag och visa mina skönheter!

Vickex: Du, köp nån riktig radiostyrd bil istället. Alvarligt, kul med en jävla elbil som går i 25km/h och är en färggladmonstertruck!? Nej.

Köp en thundertiger eller en kyosho, självhar jag 1 thundertiger, 1 kyosho och nån random bil.

Du kan köpa en thundertiger metanolbil för 1000kr, ny och bra, men om du ska tävla så går det ju inte på 1000kr direkt, men antar att du inte ska det.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...