Jump to content

Photoshoptävlingen - omrösting


D.E
 Share

?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men gå och lägg dig.

Hela din tid på forumet har vart oseriös.

Ska lägga mig "snart"

nu ödslar jag inge mer tid i denna tråd :huh: KalleR var bara rädd för att jag skulle sno första platsen från han med min FINA bil..

Sant att hela min tid varit seriös -_- men jag har varit "lite" mer seriös på senaste tiden :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska lägga mig "snart"

nu ödslar jag inge mer tid i denna tråd :huh: KalleR var bara rädd för att jag skulle sno första platsen från han med min FINA bil..

Sant att hela min tid varit seriös -_- men jag har varit "lite" mer seriös på senaste tiden :angry:

Inte nåt då ditt resultat inte hade haft nån betydelse alls, du var utesluten från tävlingen redan då du postade ditt bidrag, bara blivit officiellt först nu. Däremot är det mkt spännande hur det går mellan D.E och mig.

Haha stell va mobbat att ha BroDD på sin kontaktlista. och ännu mer mobbat namn av brodd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nåt då ditt resultat inte hade haft nån betydelse alls, du var utesluten från tävlingen redan då du postatde ditt bidrag, bara blivit officiellt först nu. Däremot är det mkt spännande hur det går mellan D.E och mig.

Haha stell va mobbat att ha BroDD på sin kontaktlista. och ännu mer mobbat namn av brodd

Fråga mig inte varför.

Alla kontakter jag har från GTAsajten har addat mig, inte vice versa. Jag tar aldrig bort kontakter förens listan är full. Som den dock vart 2 gånger innan. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...