Jump to content

Mount&Blade


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skaffade en mod nu istället, så det är lite mer story i det hela.

Så nu kan jag lira arenan med flera st osv. Få lite mer hjältar om jag vill, vilket jag lätt ska skaffa

Men är värt det . Vill ha par mer hjältar som härja i slaget tillsamans med mig.

Håller på göra en ny gubbe nu som ska vara speccad på . 2 Handat, 1 handat och kastspjut. Riktigt kul combo enligt mig

verkar väldigt trevligt nu.

Kolla in denna sidan för lite trevliga saker Downloads

Bla finns, arena mod. Gör så du tjänar mer pengar, din hjälte får mer exp och också mer betalt så han kan faktist köpa vapnen du ger han.

Men finns många trevliga saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dingade lvl 10 nyss fast led ett digert nederlag.

Jag hade precis besegrat ett gäng pirater då ett till gäng kom bakifrån. 'Äh, jag har ju flyt ju', tänkte jag men ack så fel jag hade. Mina archers buggade sig typ och kunde snabbt avlägsnas med klubbor och yxor. Själv så flydde jag slaget men alla mina vänner tillfångatogs. GARGH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns väl typ en slavhandlare i första staden, vid merchant eller vad det är.

Han köper fångar tror jag.

Got that right, sen om man inte är i närheten av Zender, så kan man dra till Salt mine, där kan man sälja sina slavar också. Två snubbar i ett fält i ingenstans, najs.

Nu, Colan, Manrid och mina trogna kämpar, ska vi anfalla ett slott.

Visar hur det går sen :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete lvlar jag? jag har försökt döda några nubs i slott o sånt, men dom e alldeles för svåra!

Är det verkligen dom som är nubs då? ^^

Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD

Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Är det verkligen dom som är nubs då? ^^

Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD

Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? :alien:

Speeden borde vara som bäst om du har, 50/50 i mat på plats, det är ljust, du springer på jämn mark,

och dina gubbar är i hög level (eller grad), och om du har häst eller inte, och om du ökar skillsen i Pathfinding (w00t)

@MAFIA_KING: Haha :lol:

I bland står det att du har gått upp en level, så trycker du på TAB? Och sen Character och där kryssar

du i allt som du vill kryssa i :D

Men det går inte mitt i ett battle, bara i någon stad eller i screenen där man springer mellan städerna..

Det borde gå och trycka C också..

@Lajnux: Pröva med någon mod, btw var hittar ni hjältarna? ^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Speeden borde vara som bäst om du har, 50/50 i mat på plats, det är ljust, du springer på jämn mark,

och dina gubbar är i hög level (eller grad), och om du har häst eller inte, och om du ökar skillsen i Pathfinding :lol:

@MAFIA_KING: Haha ^_^

I bland står det att du har gått upp en level, så trycker du på TAB? Och sen Character och där kryssar

du i allt som du vill kryssa i (w00t)

Men det går inte mitt i ett battle, bara i någon stad eller i screenen där man springer mellan städerna..

Det borde gå och trycka C också..

@Lajnux: Pröva med någon mod, btw var hittar ni hjältarna? :alien:

Man får hjälpa dom med saker så kommer dom med.

Iaf så finns 1 iaf i Zender om du kör vanliga M&B.

Atackerade inget slott igår, men ska göra snart nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får hjälpa dom med saker så kommer dom med.

Iaf så finns 1 iaf i Zender om du kör vanliga M&B.

Atackerade inget slott igår, men ska göra snart nu.

Ok, fick med den der merdan eller vad han hette <_<

Någon som har tänkt på First person view? :rolleyes:

Det som är bra med first person view är att man ser kroppen när man t.ex. slår med svärd, och inte

bara ser armarna och svärdet som i Oblivion eller nåt..

F6 till intresserade >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen dom som är nubs då? ^^

Men, rid runt lite och döda fiender.. Slott är ju inte att rekomendera på låg lvl xD

Har en fråga.. lvl9, har 25soldater, har bara 5-6 i speed när jag springer rundor.. Finns det nått sätt att snabba upp de? :rolleyes:

Hmm...Mjaa dom var lite nubs...fick ihjäl typ 3 archers innan jag dog så, men det suger väl >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...