Jump to content

Mount&Blade


I lol
 Share

Recommended Posts

Ena hjälten finns i staden som man börjar i . Och den andra finns i staden där ån tar slut. Alltså staden på V som är närmast den man börjar i. Om du snackar med fången i "castle" och sen med kungen så får du ta han till en annan stad där han ska avrättas. Men efter en bit på kartan så frågar han om man inte kan släppa han och att han hjälper en. Jag släppte han fri och han hjälper mig mycket :rolleyes:

EDIT: Är det någon mer än jag som har lite pengar ? Har bara runt 1000. Finns det något bra sätt att tjäna mycket pengar på så skulle jag vara tacksam om någon kunde berätta det >_<

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 153
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur tusan får jag party? jag har försökt fixa men det går ju inte.

Och varför i helvete är min jävla cp häst så seg?!

Du köper peasants osv i taverns, ibland håller fiender prisoners som går över till din sida också.

Din häst är antagligen skadad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon mer än jag som har lite pengar ? Har bara runt 1000. Finns det något bra sätt att tjäna mycket pengar på så skulle jag vara tacksam om någon kunde berätta det >_<

jag har ungefär 17000 och är i level 34, men skaffa mycke prison management,

trading, och arena moden är ganska bra, så tar ja grejjerna av gubbarna jag slaktar så åker jag

och säljer dom, bara man orkar så tjänar man :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dert är ju helt omöjligt...vi var typ 18 emot 6 river pirates, dom tog alla utom mig....jävla störda spel -.-

Men slåss lite själv :rolleyes: och dessutom måste du ibland trycka P i screenen där man flyttar runt mellan städerna

och uppgradera dina soldater, och uppgradera dig själv också genom att trycka C så är det bara att välja vad som skall bli bättre men fungerar ju förståss inte under ett Battle..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men slåss lite själv :rolleyes: och dessutom måste du ibland trycka P i screenen där man flyttar runt mellan städerna

och uppgradera dina soldater, och uppgradera dig själv också genom att trycka C så är det bara att välja vad som skall bli bättre men fungerar ju förståss inte under ett Battle..

Jag slog ihjäl kanske 5 st, då var vi halva kvar...sen dog alla på 4 sec typ >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Roligt....jag köpte typ 10 townman eller vad dom kallas....möter några sea pirates och alla är döda igen, CP SPEL!

Prova att lägga lite Skillpoints i Wound Threatment och First aid..

Eller så är du helt enkelt för dålig på det här spelet :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör dem?

Ska ta ditt tips o lägga på dom nästa levels jag får!

Om du verkligen vill, så kan du fuska fram dig lite bättre soldater till dig.

Gå in i en read me file i m&b, ändra cheat mode _ 0 till cheat mode _ 1

så ska det funka att skaffa lite roliga saker om du vill

Carl @ Du kan ju ladda hem storyline modden, den innehåller arena modden och allt installeras automatiskt. Enkelt.

Själv så har man dödat mer än 65 Black Knights :rolleyes:

Bilder från slaget

Ruskigt svårt slag men klarade det med 5 hp kvar XD

Ska försöka leta efter lite mer hjältar nu, marnid är bra. Men vill ha mer

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du verkligen vill, så kan du fuska fram dig lite bättre soldater till dig.

Gå in i en read me file i m&b, ändra cheat mode _ 0 till cheat mode _ 1

så ska det funka att skaffa lite roliga saker om du vill

Carl @ Du kan ju ladda hem storyline modden, den innehåller arena modden och allt installeras automatiskt. Enkelt.

Själv så har man dödat mer än 65 Black Knights :rolleyes:

Bilder från slaget

/Bilder\

Ruskigt svårt slag men klarade det med 5 hp kvar XD

Ska försöka leta efter lite mer hjältar nu, marnid är bra. Men vill ha mer

edit: eftersom skiten inte funkade så spelar jag vanligt igen >_<

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat lira detta spel, är lvl 4. Gör jag fel eller går det onödigt segt i början?

Har råkat ut för två gånger att det kommer någon rövare och snackar med mig och så blir det fight, hur fan ska jag kunna ta en hel armén själv. :rolleyes:

Jaja, jag tränar på och fightas lite i den där staden man började i. Även köpt en +15/+3 armor.

Någon pratade om en "fix"? Någon som av en händelse vet vad jag snackar om, vänligen kontakta mig över PM? Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...