Jump to content

Sitta på bänkar mod,prata med npc mods till SA


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Vi håller på att försöka skaffa ett bra program. Men vi hittar inte riktigt. Till den slutgiltliga versionen ska det finnas en autoinstalleriallafall. Hur det blir med dessa har jag ingen aning om. Vi gör vårt bästa iallfall! :wub:

En skriptad installationsfil som puttar in grejjerna i GTA3.img och gör Backup på dom som var där först.

Ganska svårt att göra sånt, game patcher så brukar ha sånt.

Måste väl antagligen göras i en Hex editor. Om jag gjorde bort mig nu så skäll inte på mig,

Ska gå på programerings kurs någon gång i Höst/Vinter/vår?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En skriptad installationsfil som puttar in grejjerna i GTA3.img och gör Backup på dom som var där först.

Ganska svårt att göra sånt, game patcher så brukar ha sånt.

Måste väl antagligen göras i en Hex editor. Om jag gjorde bort mig nu så skäll inte på mig,

Ska gå på programerings kurs någon gång i Höst/Vinter/vår?

Bra att du vill hjälpa till. Du är välkommen till forumet alltid bara så du vet. Eller om du vill ha tag på betan! :wub: Eftersom att gta-sweden är ett moddingforum nu och inte bara ett gta-sweden forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såh .. nähr kommerh 1?

Detta skrev jag bland annat i ett hemligtforum som bara GTA: Swe-teamet ser;

"Alla betor efter denna kommer inte att uppdateras på samma sett som denna, nu kommer jag att släppa betor nästan varje vecka.

Beta 2.1

Beta 2.2

Beta 2.3

Osv."

Dvs. Betor kommer att komma i löpande takt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas han börjar snart alla börjar bli väligt otåliga har ja sett på alla forum :) och gta sweden betan ligger på många sidor! men det är väll bra att många tankar den eller ? :lol: !!

Värt att tillägga är att jag endast kommer att släppa Betor till v. 3 dvs. efter 2.9 så kommer Version 1..

Enjoy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det fanns ett mod till Gta:vc som man kunde sitta på bänkar och åka taxi bland annat.

Blev du tvungen att dra upp en döende tråd för att säga det där :blink:

Många här vet nog att det funnits/finns en hel del grejjer till GTA VC. Nåja kanske inte sånna som strax lärde sig modda..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha är väl ovärt o fixa en mod så man kan sitta på en bänk?

Ja det är onödigt, men det finns sånna som vill leka värklighet i san andreas.

Skulle också vara bra om någon skulle kunna göra animationer så man kan ligga i sängen :blink:

Och pissa.

Och sen köra Hot Coffe med någon tjej där hemma i sängen! :ermm:

Och inte alltid hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...