Jump to content

Sitta på bänkar mod,prata med npc mods till SA


MiRRe
 Share

Recommended Posts

Jo jag har alltid velat sitta på bänkar och annat som alla NPC gör men det går ju inte men finns det e mod till det? Om någon vet så skriv vad den heter annars e det svårt o hitta =P Eller om ni vet vart den finns lägg gärna upp länk. Sedan vill jag också kunna prata med folket som går runt så man får lite "stämning" ibland säger dom saker men inte ofta och om det finns en mod till det så skulle det ju vara väldigt kul =) Hoppas nån vet om det finns överhuvudtaget så man kan sluta tänka på det hihi, Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har alltid velat sitta på bänkar och annat som alla NPC gör men det går ju inte men finns det e mod till det? Om någon vet så skriv vad den heter annars e det svårt o hitta =P Eller om ni vet vart den finns lägg gärna upp länk. Sedan vill jag också kunna prata med folket som går runt så man får lite "stämning" ibland säger dom saker men inte ofta och om det finns en mod till det så skulle det ju vara väldigt kul =) Hoppas nån vet om det finns överhuvudtaget så man kan sluta tänka på det hihi, Tack

npc? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får verkligen hoppas att det gör det..för jag själv tycker det skulle vara skit kul!

Egentligen är det inte så svårt gjort, det är bara att hitta nyckeln

i Main.scm som hör till sitt animationerna så lägger man den på valfri kontroll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
Skitbra! Då kanske det kan vara med i gta-sweden! :wub:

Tack för idén. Kommer inte att lägga ut en öppen release på den då, den kommer endast att vara med i GTA: Sweden. Man behöver 60 posts eller mer på Modarkivet.se för att ta del utav GTA: Sweden.

Ni har Rabarbern att skylla :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för idén. Kommer inte att lägga ut en öppen release på den då, den kommer endast att vara med i GTA: Sweden. Man behöver 60 posts eller mer på Modarkivet.se för att ta del utav GTA: Sweden.

Ni har Rabarbern att skylla :(

Yay! Me is teh hatobjekt.

Nej men det är bra. Så får vi fler medlemmar på forumet! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar topicen nu nä vi ändå snackar GTA: Sweden.

Kommer ni att köra med installeringsprogram eller måste man göra allt själv?

Vi håller på att försöka skaffa ett bra program. Men vi hittar inte riktigt. Till den slutgiltliga versionen ska det finnas en autoinstalleriallafall. Hur det blir med dessa har jag ingen aning om. Vi gör vårt bästa iallfall! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...