Jump to content

Vilket spel ska jag skaffa?


Gof
 Share

--  

38 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

*Prasslar med A4:at och går med tunga steg upp på talarstolen*

Ehm. Sims är kasst. Ser så kul ut, är kul första dagen sedan tröttnar man på det. American Wasteland har jag inte spelat, men jag har sett det, och jag har hört att det inte är riktigt lika bra som föregångarna exempelvis Underground och 4, som är mycket bättre. Skaffa American Wasteland om du så tvunget måste skaffa något av de två spelen, men jag tycker du likaväl kan skaffa Tony Hawk: Underground.

*Klampar ner från stolen och klappar rabarben på axeln, och skickar sedan upp DrStupid*

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men ge fan i alla expansions ;)

*Klampar upp på Talarstolen efter Siana, harklar mig, och säger:*

Tänk att du lyssnade på mig! <_<

Nu känner jag mig beundrad. :)

Enligt min mening bör du inte köpa The Sims 2, då jag tror att Tony Hawks American Waseland är bättre

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar THAW nu. Det är tråkigt på det sättet att jag har fastnat på ett ställe (det är ett trick som inte vill funka) och att dom "roliga" snubbarna (Tony Hawk him self, Bam Marbera, Mike Valely och dom) inte har kommit för mig än. Jag har hört Tonys röst. Men det är roligt på det sättet att det fortfarande har "humorn" kvar. Dom säger att det inte är några laddningstider men för mig segar det till emellan "banorna". Det finns "långa" områden med bara ställen att grinda på och sådant mellan banorna.

Jag längtar tills jag klarar tailblock slide så jag kan gå vidare och gå med i tävlingen. Men det är roliga uppdrag. Men som någon sa. Jag skulle nog hellre tipsa om Tony Hawk 4 eller Underground 2 då jag inte spelat ettan eftersom det bara finns till sexlåda.

Ingen som har klarat så man har special och focus och allt det där? Han kräver ju värsta svåra tricket <_<

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...