Jump to content

Finast nick på sajten?


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok nu kanske jag får en varning eller något men kan du göra hela forumet en stor tjänst och sticka! Stick till fuska forumet där kanske du håller samma mognadsnivå som dom.

Äsch, du är alldeles för rädd för varningar :)

Är det tillåtet att göra en "omognaste/fulaste/töntigaste-nick tråd"?

Precis vad jag tänkte på. You go boy!

Tack så mycket Kebab ^_^

Varse ;)

okej, nu har jag gjort 3 onödiga quoter, men eftersom alla var i samma inlägg så kan det väl omöjligt räknas som spamm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns två. Foo har ett citat i sin signatur från den första tråden.

Ajjemen, det stämmer :wub:

Får lägga till ett till snart! EDIT:

Foo är häftigt, det är också okka och Mikolan. Jacker och Panimala är inte helt fel de heller. SlewME får man inte heller glömma
Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du hetsar mig sådär så får jag ju lust att göra det, men vågar man ta risken?

[MANTRA]Gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det...[/MANTRA]

Pretty please, with sugar on top, start the fucking topic.

Jag vill ju slåss mot horder av forumiter efter att ha låtit min rakbladsvissa tunga slinta.

Oj, vilken onödig post. Då passar jag på att säga att Leopold är ett fint namn.

Fast oj då, så heter ju mannen under min säng. Det var ju inte någon på forumet.

Eller så har han ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[MANTRA]Gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det, gör det...[/MANTRA]

Pretty please, with sugar on top, start the fucking topic.

Jag vill ju slåss mot horder av forumiter efter att ha låtit min rakbladsvissa tunga slinta.

Oj, vilken onödig post. Då passar jag på att säga att Leopold är ett fint namn.

Fast oj då, så heter ju mannen under min säng. Det var ju inte någon på forumet.

Eller så har han ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig.

Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något?

Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något?

Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu?

Du har missförstått; se det snarare som en komplimang. Han sade att Leopold var ett fint namn, sen sade han att ingen hette det på forumet, sen sade han att han (Leopold) kanske har "[...] ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig."

Fast, hey, jag vet inte, ironi, perhaps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har missförstått; se det snarare som en komplimang. Han sade att Leopold var ett fint namn, sen sade han att ingen hette det på forumet, sen sade han att han (Leopold) kanske har "[...] ett konto här kallat SlewME. Skulle inte förvåna mig."

Fast, hey, jag vet inte, ironi, perhaps.

Hm, ja. Det var snarare sarkasm. Syftet var nog inte att ge mitt namn en komplimang, snarare att påpeka hur fult namnet är.

Nu har vi två sidor av pannkakan, ska vi låta den tredje vara osagd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först frågar du vad jag vill dig och skriver därefter massa inlägg, jag ber om ursäkt för att det jag gjorde var dumt. Men likförbannat så fortsätter du? Som en parasit, eller har jag missuppfattat något?

Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu?

Eh, jag menade inget särskilt med vad jag sa. Kom på att Leopold inte var någon på forumet, men då jag försökte knäcka fram någon forumits nick så poppade ditt upp först i knoppen.

Du är alltså i första rummet för mig, babeh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...