Jump to content

Finast nick på sajten?


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 188
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mobbning btw, det ser du som en lösning på problem. Att gadda ihop sig och successivt trycka ner en person, det är storslaget.

Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig.

Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig.

Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt.

Fuckin' woooord.

Aktivister? My ass.

Hrm...hmpf.

*Hettar upp en brasa och letar reda på lämpligt virke för att bygga kors av..*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vad fan vill du egentligen? Du kommer och kastar skit på oss utan anledning för att sedan säga att vi gaddar ihop oss mot dig.

Vi ville aldrig ens ha kontakt med dig, ta det lugnt.

Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico.

Det jag vill är att besvara det ni skriver, det är ju trotsallt ett diskussionsforum.

@Picle,

Nja, jag bestämmer inte sånt nej, däremot så ser jag hur ni gör och har gjort förut. Det är inte utav en slump ni har överdrivet många varningar? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico.

Det jag vill är att besvara det ni skriver, det är ju trotsallt ett diskussionsforum.

Vad du att diskutera om vänsteraktivister i en tråd med titeln 'Finast nick på sajten'? Enlighten me, snälla SlewME.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, nu var det ju så att jag postade till Okka och sedan balandade du dig i och även Pico.

Kanske för att du kallade oss "vänsteraktivister", och för att vi vill kunna försvara oss?

Det är ju inte nödvändigt att angripa en grupp människor utan anledning, vet du. Bakom de där förstärkta säkerhetsdörrarna finns en värld full av människor; och alla vänstermänniskor är inte fradgatuggande galenpannor som helst av allt vill bränna av två skott i din bröstkorg.

Take a chill pill, för att summera det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske för att du kallade oss "vänsteraktivister", och för att vi vill kunna försvara oss?

Det är ju inte nödvändigt att angripa en grupp människor utan anledning, vet du. Bakom de där förstärkta säkerhetsdörrarna finns en värld full av människor; och alla vänstermänniskor är inte fradgatuggande galenpannor som helst av allt vill bränna av två skott i din bröstkorg.

Take a chill pill, för att summera det hela.

Hm, det där var faktiskt vettigt sagt och jag instämmer. Ber om ursäkt för att jag målade fan på väggen.

God natt och sov gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok nu kanske jag får en varning eller något men kan du göra hela forumet en stor tjänst och sticka! Stick till fuska forumet där kanske du håller samma mognadsnivå som dom.

Tyst bara.

Tack så mycket Kebab :)

Jävligt många snygga nick här på gtasajten alltså, men P-C:s cs-nick akaast är fan det snyggaste, har snott det faktiskt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...