Jump to content

Muslimer vill ha egna lagar i Sverige


skribb
 Share

Recommended Posts

Jaha, där jag bor och där min familj har 5 hektar mark ska vi ha egna lagar då. Här får man köra hur fort som helst med bilen, döda männsikor utan att straffas osv. Tror dem att det går till på detta sätt eller? Ska de ha sina egna lagar, dra till deras sunkiga hemland.

Nej men detta känns ju som ett april skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha, där jag bor och där min familj har 5 hektar mark ska vi ha egna lagar då. Här får man köra hur fort som helst med bilen, döda männsikor utan att straffas osv. Tror dem att det går till på detta sätt eller? Ska de ha sina egna lagar, dra till deras sunkiga hemland.

Nej men detta känns ju som ett april skämt.

Mord är typ straffbart via internationella lagar så det funkar inte B)

När men hålelr med det känns fan som ett skämt, lagar och religion hör inte ihop på långa vägar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är vi inte redan det? Jag tycker det verkar så iallafall.. nästan bara utlänningar i vilken stad man är.. AAAAAAAALDRIG sett en enda svensk i sverige.. iallafall nästan... B) dom får väll fan ha samma lagar som oss.. tycker dom inte om våra lagar så kan dom sticka hem igen

Men din jävla idiot. Alla utläningar är inte muslimer.

Ditt utalande är lika idiotiskt som "Alla svennar är kristna"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu får dom för f*n ta och ge sej!!! Detta är sverige och dom får leva under dom svenska lagarna.. Ifall det inte passar dom får dom flytta tillbaka till sitt eget land.. Fy F*N vad otacksam man får vara.. istället för att vara tacksam att man fått överhuvudtaget bo här ger dom igen på detta sätt.. fy f*n säger jag bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF!!!

Dom håller på att ta över vårt land! :lol:

Nej, det gör de inte. Alla muslimer som är bosatta i Sverige vill inte ha separata lagar för muslimer, utan detta gäller en ynka församling någonstans i Sverige. De är inte ens en procent av Sveriges befolkning.

Sluta blåsa upp det här till jätteproportioner; alla muslimer står inte bakom det här förslaget, utan en församling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena guys! :lol: Alltid lika roligt att komma tillbaka till forumet då den blir mer och mer, eeh... hur ska jag formulera detta: (vill inte säga rasistiskt, för att det är den verkligen inte, det blir ett så fel begrepp), men jag tror att ni förstår.

Som några här inne vet så är jag både invandrare och muslim. Tycker bara så synd om den felande bilden majoriteten här inne har på muslimer... ja ni vet homostämplade median etc. ("om muslimska gerillor som mördar alla kristna de ser och att muslimer har kärnvapen gömda i sina anus").

För att komma till saken... propps till Crice som verkligen förstår vad som håller på att hända, du är ett ess. Och så vill jag få det så klart som möjligt för er: Jag och min familj flydde ett krig, sökte ett bätre samhälle, och fann det. Vi respekterar de svenska lagarna precis lika mycket som ni samt följer dem likså.

Jag vill inte att ni ska tro att jag är någon slags "horunge" (ursäkta språket) som utnyttjar det svenska stabila systemet. Dem "muslimerna" ni har sett i media är inget annat än terrorister, fast det har ni säkert hört 100 gånger nu och tänkt "äsch, dem är endå muslimer, och jag är fortfarande (rädd?) för de". Jag är glad över att vara här och över att Sverige har släppt in mig. Respekterar landet.

Jag vet inte vad jag ska säga mer... orkar bara inte lyssna på erat förnedrande snack om muslimer... bara massa bullshit stereotyper och fördommar. Om folk endå vore lite mer pålästa, ingen är perfekt, inte någons fel.

Hoppas att ni har det bra allihopa... det var ett tag sedan jag var här :P

[Observera massa stavfel, men orkar tyvär inte rätta allt, sorry för denna gång]

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, stanna då Ronin, vi behöver dig för att prata vett i dem. Idag har en jävla massa muslimer uttalat sig om att de inte står bakom detta förslaget, så sluta tro att det gäller alla.

Crille_: Du är så sjukt löjlig, när vi inte tyckte samma sök i homotråden beskyllde du mig för att bög, och här beskyller ( i brist på bättre ord) Anathema för att vara muslim. Kom med riktiga argument eller var tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena guys! :lol: Alltid lika roligt att komma tillbaka till forumet då den blir mer och mer, eeh... hur ska jag formulera detta: (vill inte säga rasistiskt, för att det är den verkligen inte, det blir ett så fel begrepp), men jag tror att ni förstår.

Som några här inne vet så är jag både invandrare och muslim. Tycker bara så synd om den felande bilden majoriteten här inne har på muslimer... ja ni vet homostämplade median etc. ("om muslimska gerillor som mördar alla kristna de ser och att muslimer har kärnvapen gömda i sina anus").

För att komma till saken... propps till Crice som verkligen förstår vad som håller på att hända, du är ett ess. Och så vill jag få det så klart som möjligt för er: Jag och min familj flydde ett krig, sökte ett bätre samhälle, och fann det. Vi respekterar de svenska lagarna precis lika mycket som ni samt följer dem likså.

Jag vill inte att ni ska tro att jag är någon slags "horunge" (ursäkta språket) som utnyttjar det svenska stabila systemet. Dem "muslimerna" ni har sett i media är inget annat än terrorister, fast det har ni säkert hört 100 gånger nu och tänkt "äsch, dem är endå muslimer, och jag är fortfarande (rädd?) för de". Jag är glad över att vara här och över att Sverige har släppt in mig. Respekterar landet.

Jag vet inte vad jag ska säga mer... orkar bara inte lyssna på erat förnedrande snack om muslimer... bara massa bullshit stereotyper och fördommar. Om folk endå vore lite mer pålästa, ingen är perfekt, inte någons fel.

Hoppas att ni har det bra allihopa... det var ett tag sedan jag var här :P

[Observera massa stavfel, men orkar tyvär inte rätta allt, sorry för denna gång]

Håller med dig där... det är synd om "er" (bli inte arg nu snälla) som sköter er som får skit för alla andra som håller på sådär och förstör och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...