Jump to content

Din favorit film...


alexzander
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

V for Vandetta

Der Untergang

Sin City

Donnie Brasco

och, MuRRe.. fin lista .. host, host.

Hmm MuRRe måste vara en ny medlem, skojsigt >_<

Fin lista du har där p.c jätte fin.. :rolleyes:

Förresten varför får man inte tycka som man vill utan att du kommer och kommenterar det? det var ju MINA favoriter inte DINA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som jag alltid säger, magiska trean.

The Hurricane

Spirited Away

Life

Finns många fler filmer jag tycker är bra, men de har ni tagit upp så fint. Det här är tre filmer som inte är riktigt lika kända. Men se dem, ni kommer inte ångra er.

Rainy Day Flicks #1 & #3 är riktigt bra. #2 har jag aldrig sett. Vill jag inte göra, heller.

Usch för anime.

Fast det är ju bara min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rainy Day Flicks #1 & #3 är riktigt bra. #2 har jag aldrig sett. Vill jag inte göra, heller.

Usch för anime.

Fast det är ju bara min åsikt.

Ärligt talat är det inte för att filmen är anime som jag gillar den. Den hade kunnat vara en spelfilm, det är storyn jag gillar. Fast filmen får en skön stämning när det är anime, och sedan kan filmskaparna bre på ordentligt på alla varelser i filmen, vilket gör det roligare att titta på. Fantasin har verkligen flödat, om man säger så.

SpiritedAway_Bridge700_688062_0.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat är det inte för att filmen är anime som jag gillar den. Den hade kunnat vara en spelfilm, det är storyn jag gillar. Fast filmen får en skön stämning när det är anime, och sedan kan filmskaparna bre på ordentligt på alla varelser i filmen, vilket gör det roligare att titta på. Fantasin har verkligen flödat, om man säger så.

SpiritedAway_Bridge700_688062_0.jpg

Hotellägarinnen är lätt coolaste profilen i filmen.. Och den flygande drakhunden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...