Jump to content

Family guy


ssfh
 Share

Recommended Posts

Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden.

Peter: So did your therapist figure out what the problem was?

Brian: Yeah. He thinks I'm in love.

Peter: Oh my God...you can talk!

Plz om nån vet så säg gärna :huh: måste bara få se det igen, det va rikigt roligt :o^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden.

Peter: So did your therapist figure out what the problem was?

Brian: Yeah. He thinks I'm in love.

Peter: Oh my God...you can talk!

Plz om nån vet så säg gärna :huh:  måste bara få se det igen, det va rikigt roligt :o  ^_^

Vet vad du menar, men minns inte vilket avsnitt det är=/

Prova att googla, så kanske du hittar.

Edit: Hittade citatet på några sidor, men det står inte vilket avsnitt det är=(

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säsong 5 då?

Det finns ingen säsong 5, L_Voll. De finns vissa som publicerar guider om att det finns en femte säsong men det stämmer inte. Det är fortfarande säsong 4 här närmast kommer det 26:e avsnittet av säsong 4 som heter "You May Now Kiss The...Uh...Guy Who Receives" att sändas i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ingen säsong 5, L_Voll. De finns vissa som publicerar guider om att det finns en femte säsong men det stämmer inte. Det är fortfarande säsong 4 här närmast kommer det 26:e avsnittet av säsong 4 som heter "You May Now Kiss The...Uh...Guy Who Receives" att sändas i USA.

Men hur vet du att det är säsong 4? Jag tycker det verkar väldigt förvirrat, ibland står det säsong 4, ibland 5. Vad är det för några guider? FOX borde veta vilken säsong det är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden.

Peter: So did your therapist figure out what the problem was?

Brian: Yeah. He thinks I'm in love.

Peter: Oh my God...you can talk!

Plz om nån vet så säg gärna :)  måste bara få se det igen, det va rikigt roligt (w00t)  (w00t)

Det avsnittet gick precis på ztv

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...