Jump to content

Gratis är gott!


Anathema
 Share

Recommended Posts

Meh, nu är det dags för nåt annat än godis här i tråden.. ingen som hittat nåt annat? :)

Okej, Jag testade att hyra film på www.lovefilm.se i två veckor gratis, jag har nyss kollat på en film som var Bowling for Columbine (2002), vilket var bra och så, men det finns massa nya filmer att välja bland. 2 veckor är ganska kort tid (speciallt när farsan nästan slänge bort kin hyrda film för han trodde det var reklam) och man hinner typ bara hyra en film möjligtvis två.

Nu måste jag skynda att posta den här filmen imorgon så jag inte får lov att betala 249 kr extra för en ny månad.. (w00t)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt godis är slut. :<

Blev paff att den äns kom, det stog på packat ett bra tag, men inte att det var sänt, samma på lappen i paketet. Gott med napparna, och tyckte inte påsen var liten. Det är samma storlek på den som det är på den i affären som kostar runt 15;-

Små och små, vad jag menade var att det inte var den största storleken - finns en större och en lite mindre påse. Det här var den lite mindre. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Jag testade att hyra film på www.lovefilm.se i två veckor gratis, jag har nyss kollat på en film som var Bowling for Columbine (2002), vilket var bra och så, men det finns massa nya filmer att välja bland. 2 veckor är ganska kort tid (speciallt när farsan nästan slänge bort kin hyrda film för han trodde det var reklam) och man hinner typ bara hyra en film möjligtvis två.

Nu måste jag skynda att posta den här filmen imorgon så jag inte får lov att betala 249 kr extra för en ny månad.. (w00t):)

Måste du inte betala den bortkastade?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste du inte betala den bortkastade?

Oj, Jo nej, nästan, han hadde lagt filmen i "reklam högen" och jag hitta den idag och den hadde kommit i veckan han hadde Nästan slängt bort den som tur var hitta jag den för på tisadag eller onsdag måste den vara tillbaka för annars måste jag betala typ 349 kr elelr nått sånt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Bumpar lite. Fick en försändelse från Gratisgodis idag, är det bara jag som fortfarande håller på där? :teehee:

Visst, inte lika mycket som när man kunde fuska till sig poäng, men däremot hade jag lyckats fuska till mig några extra små påsar colaflaskor. ^_^

Orkar inte ta ett kort, det var så lite ändå, och hälften är redan uppätet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bumpar lite. Fick en försändelse från Gratisgodis idag, är det bara jag som fortfarande håller på där? ^_^

Visst, inte lika mycket som när man kunde fuska till sig poäng, men däremot hade jag lyckats fuska till mig några extra små påsar colaflaskor. :D

Orkar inte ta ett kort, det var så lite ändå, och hälften är redan uppätet...

Jag vet inte hur man ska kunna få poäng nu när man redan använt alla erbjudanden :( Kommer ju inte gratis nya så ofta så jag är inte där så ofta. Fick min första och det får väll räcka. Gratiskondom därimot. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte hur man ska kunna få poäng nu när man redan använt alla erbjudanden :( Kommer ju inte gratis nya så ofta så jag är inte där så ofta. Fick min första och det får väll räcka. Gratiskondom därimot. :teehee:

Funkar gratiskondom nu? :D

Blev medlem där, men det fanns inga kondomer i lager på flera veckor så jag lade aldrig ner någon tid på det. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar gratiskondom nu? :(

Blev medlem där, men det fanns inga kondomer i lager på flera veckor så jag lade aldrig ner någon tid på det. :D

Nej. Dom har haft problem med att det tar slut så fort dom får i lager, och sedan får man vänta veckor. Men nu ska dom ha lite bättre tror jag. Och så har dom en ny shop på gång. Med kläder, spel och annat kul. Fast det enda som finns nu är olika sorters kondomer och en flaska glidmedel. Som kostar otroliga 3000 poäng. Men iofs är väll det ganska logiskt att det blir dyrt. Skulle inte förvåna mig om tungare saker behöver mer fraktpoäng också. Iaf. När dom öppnar shoppen kommer den med erbjudanden så var på alerten. Jag har hmm. 279 poäng nu vilket räcker till två ganska bra kondomer ^_^ Synd bara att bruden man gillar mest bor i Australien. :teehee: Iaf. Funkar bra. Fick en kondom tidigare och det kom i ett diskret kuvert helt utan frakt eller någonting annat. Fraken är ju en fraktpoäng som kostar 20 vanliga poäng. Och per dag får man för reklamklick 7 poäng så det tar ett tag. Skit samma. Och Lajnux... Gratis kostar noll. Och så slipper man köerna och pinsamheterna, när det gäller kondomköp då. Inte så pinsamt att köpa godis direkt.

Trevligt så långt jag skrev om allas vår gratiskondom. :)

Om ni inte är registrerade och vill vara jääättesnälla får ni bli medlem från min söta lilla länk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Dom har haft problem med att det tar slut så fort dom får i lager, och sedan får man vänta veckor. Men nu ska dom ha lite bättre tror jag. Och så har dom en ny shop på gång. Med kläder, spel och annat kul. Fast det enda som finns nu är olika sorters kondomer och en flaska glidmedel. Som kostar otroliga 3000 poäng. Men iofs är väll det ganska logiskt att det blir dyrt. Skulle inte förvåna mig om tungare saker behöver mer fraktpoäng också. Iaf. När dom öppnar shoppen kommer den med erbjudanden så var på alerten. Jag har hmm. 279 poäng nu vilket räcker till två ganska bra kondomer :D Synd bara att bruden man gillar mest bor i Australien. :teehee: Iaf. Funkar bra. Fick en kondom tidigare och det kom i ett diskret kuvert helt utan frakt eller någonting annat. Fraken är ju en fraktpoäng som kostar 20 vanliga poäng. Och per dag får man för reklamklick 7 poäng så det tar ett tag. Skit samma. Och Lajnux... Gratis kostar noll. Och så slipper man köerna och pinsamheterna, när det gäller kondomköp då. Inte så pinsamt att köpa godis direkt.

Trevligt så långt jag skrev om allas vår gratiskondom. :(

Om ni inte är registrerade och vill vara jääättesnälla får ni bli medlem från min söta lilla länk.

Det är inte pinsamt att köpa kondomer ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skickar hem gratisgodis ganska ofta :teehee: inte för att det är dyrt, det är mest en kul grej ^_^ (har typ 6 konton xD).

På tal om gratiskondom har jag just nu 728 poäng, väntar bara på att nya shoppen ska upp så ska jag shoppa loss ;D

Jag ska minsan hacka mig in i ditt acount och byta till min adress. Sen så ska jag köpa så många det går av dom billigaste kondomerna, och bada i dom. Wie.

Eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I just got pwned :D

Totally.

VickeX: Reggar mig på din länk. ^_^

Det går inte att se på kuvertet att det innehåller kondomer, eller? Skulle inte vilja att morsan skulle få reda på att man beställde kondomer för då får man väl lyssna på en massa pinsamma föredrag. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...