Jump to content

Pinsamt med föräldrar med ?


VaXXoR
 Share

Tycker ni det är pinsamt att ha era föräldrar med er. tex när ni åker till stan, eller ska någon annanstans ? köpa kläder osv.  

102 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var jävligt pinsamt en gång när jag åkte bil med min morsa inne i stan och det blev rött ljus min morsa råkade köra fram lite så bilen ställde sig rakt över övergångsstället

detta var ju förstås pinsamt men min morsa börja göra massa cp-miner och gestikulera så folk typ skulle "förstå"

och en annan gång så fick jag skjuts till en busshållplats av min farsa och det är så att det går en buss 2 minuter efter den första går så det spelar ingen roll om man missar den första

och när min farsa kommer till busshållplatsen så står den första bussen där så jag tänkte "jag tar nästa"

men då börjar min farsa tuta som in i helvete för att bussen ska stanna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud, du skryter då jämt att du har flickvän. Kan du inte ens hålla dig till ämnet ska du inte skriva.

Tycker det är rätt pinsamt. Går aldrig med föräldrarna.

Du ska då vara på mig hela tiden du..? Blev du ledsen för att vi hade en fight i cs tråden?

Jag handlar kläder med Johanna istället för med min familj. Okej? Nerd.

@VaXXoR: Nej, min katt. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska då vara på mig hela tiden du..? Blev du ledsen för att vi hade en fight i cs tråden?

Jag handlar kläder med Johanna istället för med min familj. Okej? Nerd.

@VaXXoR: Nej, min katt. :rolleyes:

Du har en allmänt dålig stil och ger mig kränkande kommentarer. Trodde du att du skulle bli populär pga det eller?

SKulle antagligen också vart på dig om vi inte hade disskuterat i cs-tråden. Eller disskusion från min sida och nonchanta svar, utan motargumentation utan mer "Jag tror dig"-stil från din sida. "Jag är mer värd och bryr mig inte"-stilen.

Den gillas inte.

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina föräldrar beter sig som folk så nej, jag skäms inte för att vara med dom. Jag brukar inte gå runt på stan och så med dom men 3-4 gånger i månaden är vi ute och käkar på stan och det är ju mysigt.. Jag har nog aldrig tyckt att mina föräldrar har betett sig pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skäms inte.,. Brukar gå på stan med mamma och så, mycket bättre, eftersom då betalar ju hon :P  Mina föräldrar är schysta, inget att skämmas över.

Exakt min asikt, tro det eller ej :)

Ibland, sällan dock. Är det något läge som jag tycker att det skulle vara pinsamt så säger jag väl till dem att inte följa med?

Det ocksa :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har en allmänt dålig stil och ger mig kränkande kommentarer. Trodde du att du skulle bli populär pga det eller?

SKulle antagligen också vart på dig om vi inte hade disskuterat i cs-tråden. Eller disskusion från min sida och nonchanta svar, utan motargumentation utan mer "Jag tror dig"-stil från din sida. "Jag är mer värd och bryr mig inte"-stilen.

Den gillas inte.

Aww, nej. Jag tror inte jag kommer bli populär pga det.

Skriv om det där.

OkEjSaN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...