Jump to content

Har ni ett sjätte sinne?


ZcruweN
 Share

Har ni ett sjätte sinne?  

56 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag kan se döda människor, mina fingrar snurrar runt när nån är nära, jag kan se genom väggar och jag flyga.

---

Nej, nåt sånt finns inte.

Men dock .. händer det ibland skumma saker. Att man kanske tänker på en sak och BAM så sätter man på TVn så diskuteras det i morgonsoffan. Eller att man hör en sak av lärarna och sen samma dag hör man det av föräldrarna. Kan skriva hur många exempel som helst som har hänt mig men .. orkar inte.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller att man hör en sak av lärarna och sen samma dag hör man det av föräldrarna.

Det är väl mest för att du kom på då att "jaha, så det är det de är" eller liknande om saken, å sen uppmärksammar du dig bara om det när folk nämner det..

För massor av år sen hade en kompis forskat om Wales, tidigare hade jag inte vetat att det fanns nått land som hette så, men sen hörde jag om det på nyheterna flera gånger..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...