Jump to content

Vad har du för mobil abonnemang?


Maimstream
 Share

Vad har du för mobilabbonemang?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tre har alldeles för mycket problem. Och vissa telefoner är bara skit. Med andra ord: Palla Tre

Som jag skrev i tidigare posts så kan jag inte förstå hur folk väljer 3 framför de färdigutvecklade GSM-nätet.

3 nätet är inte på långa vägar klart och dessutom inte lika bra täckning över jorden som GSM-nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste vara nära vän med din telefon.

Det jag irriterar mig på är comviq kompis som ska vara GRATIS när man snackar men efter 2 timmar så läggs samtalet på och man måste ringa upp igen och betala en uppkopplingsavgift. Det suger.

Jag klarar inte ens att hålla räkningarna nere med kompis...trodde det skulle gå ner nu när amn inte har nån flickvän att ringa men nu ringer jag till alla andra också...fett dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i tidigare posts så kan jag inte förstå hur folk väljer 3 framför de färdigutvecklade GSM-nätet.

3 nätet är inte på långa vägar klart och dessutom inte lika bra täckning över jorden som GSM-nätet.

Haha. Precis. Alla som jag känner som har haft Tre har haft problem med det. Så därför väljer jag att inte skaffa Tre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...