Jump to content

Hur ofta är du inne här på forumet?


MiRRe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yeees mitt mål här på gtasajtens forum e uppnått nu kan jag ju lämna...*skämtar*

Nej men jag ville bara se e det ngt fel med det eller..?

Ja :blink:

Kan du inte göra EN topic där du skriver alla dina fråger?

Edit: Nä, det bästa är nog om du raggar dig på ett annat forum å frågar allt där. Så får dem skiten istället för oss.

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja  ;)

Kan du inte göra EN topic där du skriver alla dina fråger?

Edit: Nä, det bästa är nog om du raggar dig på ett annat forum å frågar allt där. Så får dem skiten istället för oss.

Men visst så mkt skit det e jag menar..Men visst bra du säger vad du tkr inte för att jag känner mig ledsen p.g.a det men men...Ska sluta starta nya topicar "ofta" Blir du nöjd då Jonas??

EDIT:

Mariiiiie + New topic = Sant 

Tror jag ska klottra runt det på alla skolors toaletter 

Ja kan du inte ta en bild o lägga in snälla...Vill skriva ut den o hänga i mitt rum..ska rama in den o ha den som hedersbild....* :blink:

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter på forumet alldeles för ofta. Ingen gillar mig, jag skriver bara onödiga inlägg... Vad gör jag här egentligen?

Kanske är inne på detta forum en gång i timmen av min lediga tid vid datorn, minst. Troligen mer.

Aja... Nu vill jag ha någonting att dricka. lite varm oboy skulle inte vara fel. Och sen ska jag sova!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...