rabarben Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Eftersom det blir så mycket frågor med dator/andra hårdvaror t.ex. vad man ska köpa för mp3-spelare t.ex. så blir det kanske lättare om det skapas ett sub-forum kanske så man alltid slipper hänvisas till 1 tråd. Btw: Vad är det för mening med search flood control? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Tycker man borde få göra enskilda trådar om sina problem istället för Datorhjälps-tråden. Men en ny forumdel behövs inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hej http://www.sweclockers.se http://www.datanissar.1go.dk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hej http://www.sweclockers.se http://www.datanissar.1go.dk En tia på att det finns en massa Musik/film/grafik-forum där ute på den stora vida webben också Jag är för den här idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Bra idé ^^. Iallafall en del om hårdvaror, dvs Ps, Xbox, PC relaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Låter som en bra idé, som Kebab sa så kan man inte använda att t ex. sweclockers finns som ett argument att inte lägga till denna del. Btw: Vad är det för mening med search flood control? Har jag också undrat. Redigerad 10 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har jag också undrat. Det har med anti-spam att göra har jag för mig... Så att man inte bombpostar varje sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det har med anti-spam att göra har jag för mig... Så att man inte bombpostar varje sekund. Att posta har väl inget med sökning att göra? Tror du menar "post flood control" som inte längre verkar finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det finns fortfarande kavr för mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Att posta har väl inget med sökning att göra? Tror du menar "post flood control" som inte längre verkar finnas. Oj, förlåt. Läste fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Search flood control är där för att man inte ska sega servern. Om man inte skulle ha det så kan man lätt sänka servern genom att söka på exempelvis "en" varje sekund, vilket innebär att servern lätt blir överladdad i och med att "en" är ett vanligt förekommande ord med många sökresultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) EDIT : Ingen ide att ha det. Redigerad 12 april, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Har ett forum. Datahjälpsforumet Ni kan lägga in några tips om ni har. Eller fråga om något. Men gaah, det kan ju inte heta datahjälpsforumet Eller man kanske bara får ställa frågor om datorns information? Redigerad 11 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Men gaah, det kan ju inte heta datahjälpsforumet Eller man kanske bara får ställa frågor om datorns information? Vad ska det heta då? Man kan lägga in tips me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Vad ska det heta då? Man kan lägga in tips me. Datorhjälpsforumet låter finfint, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Datorhjälpsforumet låter finfint, tycker jag Ok ska ändra namnet. Ska göra en ny loga me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Har ändrat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Men gaah, det kan ju inte heta datahjälpsforumet Eller man kanske bara får ställa frågor om datorns information? Tack, nu slapp jag trycka på knappen då jag nu förstår att det är ett skitforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Tack, nu slapp jag trycka på knappen då jag nu förstår att det är ett skitforum. Varse ---- Tråkigt.. av 18 posts i den här tråden så är det bara 5 som handlar om ämnet.. Redigerad 12 april, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Om vi skapar ett så kommer brodd skapa nya tråda där några gånger i timmen. Bättre att ha datorhjälpstråd som nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts